Mikä on paras tapa vastaanottaa rahaa ulkomailta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tilisiirto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tilisiirto

Vieras
Minulla on Nordean tili ja haluaisin vastaanottaa tilisiirron intialaiselta ystävältäni. Delhissä ei pankissa ollut tilisiirto mun iban-tilinumeroon onnitunut, koska eivät tunne ko. suomalaista pankkia. Miten kannattaisi toimia? Mites tuo Western Union, olisiko se ratkaisu?

Western Unionin kautta mulle on tulossa Nigeriasta suuri perintö jonka kaukainen kuninkaallista sukua oleva sukulaiseni on jättänyt minulle. Minun tarvitsi vain lähettää heille 500 euroa hallinnollisiin kuluihin ja kohta olen rikas koska perintö on useita miljoonia!

Huoleton elämä odottaa.

[QUOTE="onnellinen";28307801]Western Unionin kautta mulle on tulossa Nigeriasta suuri perintö jonka kaukainen kuninkaallista sukua oleva sukulaiseni on jättänyt minulle. Minun tarvitsi vain lähettää heille 500 euroa hallinnollisiin kuluihin ja kohta olen rikas koska perintö on useita miljoonia!

Huoleton elämä odottaa.[/QUOTE]

Me ollaan varmaan sukua, koska sama juttu on mulla. :) Järjestetään ökyjuhlta ja uidaan Shampanjassa kun saamme rahat. Ne on täällä meillä ihan kohta. :)

Ja mitähän tekemistä noilla nigerialaisten peritökusetuksilla on itse Western Unionin kanssa? Ihan rehellinen firmahan se on, ainakin omien kokemusteni perusteella.

Ok, pääsin nyt lukemaan vastauksianne. Mitenkäs tuo Western Union nyt sitten toimii. Käväisin niiden sivuilla, mutta olisi helpompi, jos joku voisi nopsaan selittää. Miten "rekisteröidyn" käyttäjäksi? Mitä tietoja intialainen ystäväni tarvitsee lähettääkseen rahat?

Yhteistyössä