mikä on mielestänne pissis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tota. Pissis on alunperin kylläkin tarkoittanut teiniä joka dokailee ympäriinsä kaduilla perjantaisin ja lauantaisin ja Pissaa puskiin. Siitä nimi Pissa-Liisa eli pissis. Olen puhunut. Teini pojilla samaa tarkoittaa räkis. arvatkaa mistä se tulee *sylkee*

Alkuperäinen kirjoittaja pissis.:
Tota. Pissis on alunperin kylläkin tarkoittanut teiniä joka dokailee ympäriinsä kaduilla perjantaisin ja lauantaisin ja Pissaa puskiin. Siitä nimi Pissa-Liisa eli pissis. Olen puhunut. Teini pojilla samaa tarkoittaa räkis. arvatkaa mistä se tulee *sylkee*

"Tota... kylläkin.." mitä? Onks joku väittäny että pissis on jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On. :D Tota..

varmaan totakin joo, mut taitaa olla nimityksen tarkotus matkan varrella vähän muovautunu.

180px-Pisulissukka.jpg

Pissis eli pissaliisa on puhekielen sana, joka on liitetty stereotyyppisesti erityisesti teini-ikäisiin tyttöihin, joiden elämäntapaan kuuluvat merkkivaatteet ja itsetietoinen käytös.

Sana on peräisin Helsingin slangista. Pissaliisa-sana on tunnettu jo 1960-luvulla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pissis

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On. :D Tota..

Kelaa vittu ooikeesti!
:D

jokatoinen sana on vittu, liikaa meikkiä, ihQdaa, näkee naamasta että meikkiin ja hiustenlaittoon on käytetty vähintään 3 tuntia aamulla ja silti sitä meikkiä pitää kokoajan lisätä ja tupeerata tukkaa... Siideriä on juotava joka viikonloppu ja tupakkia poltetaan vähintään aski päivässä vaikka ei osata muuta kun vetää poskareita...

Pissis eli pissaliisa on puhekielen sana, joka on liitetty stereotyyppisesti erityisesti teini-ikäisiin tyttöihin, joiden elämäntapaan kuuluvat merkkivaatteet ja itsetietoinen käytös.

Sana on peräisin Helsingin slangista.Pissaliisa-sana on tunnettu jo 1960-luvulla.

siis omg must ei oo pahaa olla lissu!!! voi dogaa joka lauantai ja kiva seuraa muotii ja lisäks on tosi suosittu ja on enemmän frendei!! mun frendit on gans pissigsii! repikää siit <33 :P XDXDXD

Yhteistyössä