pissis ja horo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilhi

Vieras
luin tota miniä ketjua ja tulin siihen tulokseen että ei9 taida tietää ihmiset missä yhteyksissä noita nimityksiä käytetään... :D

pissis= tyhjäpää/ilmapää, typerä,hidas.. puhuu lähinnä meikeistä ja pojista, arvottaa ihmiset pukeutumisen mukaan, kikattelee ja hihittelee kun älyvapaa, jos yrittääkin puhua jostain järkevästä niin silmiin tulee totaalinen tyhjyys=kun ei vaan ymmärrä eikä tajua, liikkuu porukassa ja käyttää toistuvasti sanoja ihq,omg etc.

horo= käyttäytyy tyrkysti, yleensä on hyvin helppo, riittää että pojalla on bemari tai muu vastaava... antaa samassa kaveriporukassa usealle pojalle=kaikki tietää sen...

voi olla noirta yhdistelmiä tai sitten vain jompaa kumpaa... ja kumpaakaan en todellakaan omalle pojalle kumppaniksi halua

ja nuo käsitteet ei myöskään ole ikäsidonnaisia.. kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanopa että jopa 27v voi olla pissis...

Eh, se pointti siinä närkästyksessä ehkä oli se, että aikuinen ihminen ala-arvoisesti niputtaa jonkun tytön pissikseksi tai horoksi tai halvaksi piluksi...

Käytetäänhän homoakin haukkumanimenä, ei se tarkoita sitä etteikö se ihan oikeasti olisi nimitys seksuaalisuudella. Huoraksi haukkuminen ei tarkoita sitä, että "on vaan vähän tyrkky". Huora on huora, ja huorittelu on ala-arvoista, varsinkin kun puhutaan teini-ikäisistä tytöistä.

Tollaset pissikset ja horot saa mut kärähtää... :headwall: :headwall: :headwall: Varsinkin kommentti: "Onks mun meikit hyvin? Voi ei, kynsi katkes, iik!!!" Miehiskin on muuten noita, jotka pyyhkii kädet suurinpiirtein, kun koskee johonkin... Mä oon ite sellanen - no, enemmänkin miehinen nainen, jos näin voi sanoo. Viihdyn autotallissa kädet rasvassa.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyeena:
Eh, se pointti siinä närkästyksessä ehkä oli se, että aikuinen ihminen ala-arvoisesti niputtaa jonkun tytön pissikseksi tai horoksi tai halvaksi piluksi...

Käytetäänhän homoakin haukkumanimenä, ei se tarkoita sitä etteikö se ihan oikeasti olisi nimitys seksuaalisuudella. Huoraksi haukkuminen ei tarkoita sitä, että "on vaan vähän tyrkky". Huora on huora, ja huorittelu on ala-arvoista, varsinkin kun puhutaan teini-ikäisistä tytöistä.

no kun osa niistä (ikävä kyllä valtaosa) on noita.. sen näkee otsaluullakin ja saa sen ääneen sanoa..
mie käytän surutta noita nimityksiä nyt ja jatkossa.. jos ihminen on sellainen niin.. tosiasiat saa sanoa ääneen... ;)

Jaa, mutta mulla ei ole mitään tarvetta alkaa haukkumaan ketään pissikseksi tai horoksi vaikka aika usein noilla kriteereillä tapaa tyttöjä esim vaatekaupoissa tai julkisissa liikennevälineissä. Ja itsekin olen sellainen ollut teininä, mutta olempas nykyään aikuistunut, että teinien demi vaihtui kaksplussaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nauru:
Yleensä riittää et on bemari :D Montako horoa mä saan sit kyytiin, vai oonko mä itse horo kun bemarilla ajan? Siis mitä v*t.. :D

siis tiekkö et on nuori mies joka tulee pokaileen sitä pissistä/horoa niin viimeistään siinä vaiheessa kun näkyy että on tuliterä bemari niin on pojalla saanti taattu... sen oon nähny ihan vierestä.. siis että poika on ruma ja ei haluttava siihen asti kunnes näkee sen auton.. ;)
ei se että ajaa bemarilla tee ihmisestä pissistä tai horoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Yleensä riittää et on bemari :D Montako horoa mä saan sit kyytiin, vai oonko mä itse horo kun bemarilla ajan? Siis mitä v*t.. :D

siis tiekkö et on nuori mies joka tulee pokaileen sitä pissistä/horoa niin viimeistään siinä vaiheessa kun näkyy että on tuliterä bemari niin on pojalla saanti taattu... sen oon nähny ihan vierestä.. siis että poika on ruma ja ei haluttava siihen asti kunnes näkee sen auton.. ;)

Niiin että hienoilla autoilla ajavat saa pillu/munaa vaan autonsa kanssa, jeba jee :D En tunne tälläisiä tapauksia, mut kait mä oon vielä liian nuori ( 22 ) ettei mun piireissä tuollaisia harrasteta.

Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:
Tollaset pissikset ja horot saa mut kärähtää... :headwall: :headwall: :headwall: Varsinkin kommentti: "Onks mun meikit hyvin? Voi ei, kynsi katkes, iik!!!" Miehiskin on muuten noita, jotka pyyhkii kädet suurinpiirtein, kun koskee johonkin... Mä oon ite sellanen - no, enemmänkin miehinen nainen, jos näin voi sanoo. Viihdyn autotallissa kädet rasvassa.... :D

eix miehet oo vastaavasti fruittareita tai fruittiksii kun iik kynsi katkeaa ja joka paikasta ajetaan tai brassataan karvat, perhaps some makeuppiakin täytyy olla etc

Niiin että hienoilla autoilla ajavat saa pillu/munaa vaan autonsa kanssa, jeba jee :D En tunne tälläisiä tapauksia, mut kait mä oon vielä liian nuori ( 22 ) ettei mun piireissä tuollaisia harrasteta.

jotenkin nyt ymmärrät väärin... ei pelkästään sen auton takia mutta jos ei muuten kelpais niin sitte kyllä käy jos on hieno auto=rahaa...
ikävä kyllä mä tunnen, oman ikäisiä ja sitten paljon nuorempia..

Alkuperäinen kirjoittaja horotar:
Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:

eix miehet oo vastaavasti fruittareita tai fruittiksii kun iik kynsi katkeaa ja joka paikasta ajetaan tai brassataan karvat, perhaps some makeuppiakin täytyy olla etc

eiks ne oo vaan sinut feminiinisen puolensa kanssa :D neideiksi mä niitä nimitän mut... :D

jotenkin nyt ymmärrät väärin... ei pelkästään sen auton takia mutta jos ei muuten kelpais niin sitte kyllä käy jos on hieno auto=rahaa...

Voi olla, en tiedä kun en tunne tälläisiä tapauksia :) Mut rahallahan saa kaikkea muuta kuin rakkautta..

Jos Keittikselle ja Junnulle selvis just tää siitä tytöstä et ei ollu oikeesti muun ku rahan perään Junnun suhteen ja siks niin äiti ku poikaki ärsyyntyivät ko. henkilöstä

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Jos Keittikselle ja Junnulle selvis just tää siitä tytöstä et ei ollu oikeesti muun ku rahan perään Junnun suhteen ja siks niin äiti ku poikaki ärsyyntyivät ko. henkilöstä

Yhdellä tapaamisella ja vaatiko se todellakin ilmaisun tyyliin "ei sillä häntää ollu joten kai se on luokiteltava ihmiseksi"? Ja jos tämä junnukin sen huomasi niin miksi piti tulla vielä tuntematonta tänne pilkkaamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Yhdellä tapaamisella ja vaatiko se todellakin ilmaisun tyyliin "ei sillä häntää ollu joten kai se on luokiteltava ihmiseksi"? Ja jos tämä junnukin sen huomasi niin miksi piti tulla vielä tuntematonta tänne pilkkaamaan?
[/quote]

Joskus muutamassa tunnissa saattaa ilmetä erilaisia juttuja ihmisistä.

No tuli vaan mieleeni tuollainen asia ja jätän tämän asian tähän, koska turha siitä on vääntää mitään mun ainaka.

Onks Junnu käyny tääl kirjottamas jotain?????

Alkuperäinen kirjoittaja Sani:
Ap: kun puhut "kokemuksen syvällä rintaäänellä" taidatkin tarkoittaa itseäsi...

heheh :D en, mie en kuulu kumpaankaan ryhmään enkä siedä kumpaakaan ryhmää.. mutta ikävä kyllä osa mun entisistä kavereista oli noita molempia... ovat edelleen joten siinä syy miksi ei enää olla kavereita... jos heidän kanssa ollessa tulee suunnaton halu ampua itseään päähän niin ei kannata itseään kiduttaa ja heidän kanssa aikaa viettää... :D

Pissis vielä menee semmosena lempeänä nimittelynä, jos se on hyväntahtoista, mutta horo ei mene. Ei mene minun kaaliin, jos aikuinen nainen kutsuu teinityttöä horoksi. Tai vaikka kutsuisi ketä, niin miksi ihmeessä pitää sanoa horoksi... Eri asia, jo toinen oikeasti on prostituoitu, mutta silloinkin se prostituoitu olisi korrektimpi sana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pissis vielä menee semmosena lempeänä nimittelynä, jos se on hyväntahtoista, mutta horo ei mene. Ei mene minun kaaliin, jos aikuinen nainen kutsuu teinityttöä horoksi. Tai vaikka kutsuisi ketä, niin miksi ihmeessä pitää sanoa horoksi... Eri asia, jo toinen oikeasti on prostituoitu, mutta silloinkin se prostituoitu olisi korrektimpi sana.

Eihän Keittis käyttäny kirjotuksissaan sanaa horo missään kohtaa.

ja Jätkä jo useaan otteeseen pyytänyt anteeks sammakkoa mikä tuli suustaan.

Yhteistyössä