Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pissaliisa:pikkuvanha, ylimeikattu, melko paljastavat muodikkaat vaatteet, pöyhii hiuksiaan koko ajan ja esittää. Jos nauraa niin nauraa ivallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja pissis.:Tota. Pissis on alunperin kylläkin tarkoittanut teiniä joka dokailee ympäriinsä kaduilla perjantaisin ja lauantaisin ja Pissaa puskiin. Siitä nimi Pissa-Liisa eli pissis. Olen puhunut. Teini pojilla samaa tarkoittaa räkis. arvatkaa mistä se tulee *sylkee*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pissis.:Tota. Pissis on alunperin kylläkin tarkoittanut teiniä joka dokailee ympäriinsä kaduilla perjantaisin ja lauantaisin ja Pissaa puskiin. Siitä nimi Pissa-Liisa eli pissis. Olen puhunut. Teini pojilla samaa tarkoittaa räkis. arvatkaa mistä se tulee *sylkee*
"Tota... kylläkin.." mitä? Onks joku väittäny että pissis on jotain muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja pissis.:Tota. Pissis on alunperin kylläkin tarkoittanut teiniä joka dokailee ympäriinsä kaduilla perjantaisin ja lauantaisin ja Pissaa puskiin. Siitä nimi Pissa-Liisa eli pissis. Olen puhunut. Teini pojilla samaa tarkoittaa räkis. arvatkaa mistä se tulee *sylkee*
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pissis.:Tota. Pissis on alunperin kylläkin tarkoittanut teiniä joka dokailee ympäriinsä kaduilla perjantaisin ja lauantaisin ja Pissaa puskiin. Siitä nimi Pissa-Liisa eli pissis. Olen puhunut. Teini pojilla samaa tarkoittaa räkis. arvatkaa mistä se tulee *sylkee*
"Tota... kylläkin.." mitä? Onks joku väittäny että pissis on jotain muuta?
On.Tota..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tiedä, kuulemma minä olen. :/