\
Selittäessään jotain asiaa, se puhuu aina pronominien toisesta persoonasta eli tyyliin "jos sä teet noin, sit sä..."
Tosi tyhmän kuulosta joskus.
Jos mä pyydän tekee sitä jotain, niin se vastaa joka asiaan että "Yes my darling" (Joskus tuon darling sanan kohdalla on ollut fuhrer...) :headwall:
No eihän tuo nyt pahalta kuulosta, mutta se äänenpaino... :/ <br><br>
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:43 milkkis kirjoitti:niin, mikä on miehenne raivostuttavin sanonta???
Selittäessään jotain asiaa, se puhuu aina pronominien toisesta persoonasta eli tyyliin "jos sä teet noin, sit sä..."
Tosi tyhmän kuulosta joskus.
Jos mä pyydän tekee sitä jotain, niin se vastaa joka asiaan että "Yes my darling" (Joskus tuon darling sanan kohdalla on ollut fuhrer...) :headwall:
No eihän tuo nyt pahalta kuulosta, mutta se äänenpaino... :/ <br><br>