Mikä on hyvä palkka kesätöistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Jos ilman koulutusta menee kesätöihin niin mikä teistä olisi hyvä palkka? Tietysti sen palkan määrä riippuu monesta asiasta mutta ihan vaan mielipiteitä kyselen että mistä summasta voisitte sanoa että tässä on tosi hyvä palkka? =)

Ihan mitä tahansa töitä ajattelin. Mietin vaan kun en tiedä nykyajan palkoista mitään, mikä on hyvä ja mikä surkea.. Mies sai kesätöitä ja miusta sillä on hiton hyvä palkka mutta en tiedä onko se sitten. Että paljonkohan kesätöistä nykyään maksetaan?

Mä olin joskus kesän Abloyn tehtaalla töissä, ja tuntipalkka oli jotain 75mk tunti, eli jotain 12 euron luokkaa. olin aikas tyytyväinen tienestiini, varsinkin kun siä oli muutenkin aikas leppoisa tahti kesällä...

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
empä tiiä. ukko saa vajaa 1600e käteen kuukaudelta. se on mielestäni ihan hyvin. omaa palkkaani en vielä tiedä. perjantaina kaiketi selviää. tai viimeistään palkkapäivänä :p

Miksi nykynuoriso puhuu käteen jäävästä palkasta, se nyt ei kerro yhtään mitään, mistäs tiedät joutuuko vielä maksamaan lisää veroja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
empä tiiä. ukko saa vajaa 1600e käteen kuukaudelta. se on mielestäni ihan hyvin. omaa palkkaani en vielä tiedä. perjantaina kaiketi selviää. tai viimeistään palkkapäivänä :p

no jaa. menis nyt sanomaan hyvästä ja hyvästä. riippuu tietysti alasta nii paljo, mutta en nyt ite pitäs hyvänä koska saan jo kesätöistä tuon verran, eikä ole mitään koulutusta alla.

En ole varma kun työsopimuksen tein , että onko palkkani 800e /kk vai kahdessa viikossa, siis olen wärtsilässä... Kuukaudessa se kuulostaisi liian vähältä , mutta kahdessa viikossa taas tosi paljon.. onko tietoa?

kaupasta sain ilman koulutusta 9,6e peruspalkkana(päivä 8h pitkä).. joka päivä klo 16 jälkeen +2e, lauantaisin +4e koko päivältä, sunnuntaisin tietty tupla.. ihan hyvin tienas..

Mansikoiden myynnistä kaverini ainakin saa 5e/tunti. Ja työpäivä kestää 8 h. Palkka maksetaan hänelle aina työpäivän jälkeen käteisenä. Itse käyn silloin tällön tuuraamassa 1-4 h.

Olen varasto/toimisto hommissa tuollaisessa paikallisessa elektroniikkakomponenttiyrityksessä. Yrityksessä noin 40 työntekijää.

Palkkani on 1600e/kk (maksetaan kahden viikon välein 800e), työpäivä kestää 7,5 h ja töitä maanantaista perjantaihin.

Olen ihan tyytyväinen tämän kesän saldoon, kun olen töissä vajaa 3 kk. Toivottavasti ensi kesänä silti saisin vaikkapa 2000e/kk, kun tuohon yritykseen palaan. Olen ylioppilas ja ensimmäisen vuoden tradenomiopiskelija.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;11001617:
Jos ilman koulutusta menee kesätöihin niin mikä teistä olisi hyvä palkka? Tietysti sen palkan määrä riippuu monesta asiasta mutta ihan vaan mielipiteitä kyselen että mistä summasta voisitte sanoa että tässä on tosi hyvä palkka? =)

Kesätyö paikat on muuten jo jaettu ja mitä sosku käski kysellä työkkäristä. Opiskelut kestää 2014 ja kesällä en käy koulua joten minun pitää ilmoittaa itseni työttömäksi vaikka niiltä kuilta en saa työmarkkinatukea? Aika oudosti menee tää homma? En ole viellä valmistunut joten en saa töitä.

Yhteistyössä