Mikä on hyvä paino 163cm suht sirolle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Mikä on hyvä paino 163cm suht sirolle naiselle?

Painan nyt 54-55kg... Olen aina painanut 52kg mutta nyt neljännen jälkeen jäi paino 61kg... Olen saanut tiputettua painoa nyt sen5-6kg ruokavaliolla. Liikuntaa en paljoa pysty harrastaamaan kun on sellainen sidekudos sairaus.

Mun mielestä se 55-56kg olisi tosi hyvä. Oma paino oli ennen raskautta 61kg ja on itselleni liikaa. Tuolla alhaisemmalla kilomäärällä ainakin omat vaatteet istuivat paremmin

Terveyssuositusten mukaan hyvä paino on pituus -105, eli 163 senttisellä 163-105=58kg. Henkilökohtaisesti hyvä paino on sellainen, että jaksaa hyvin liikkua ja tehdä ja olo on hyvä.

50-55kg. Varsinkin jos olet normaalisti ollut juurikin sen 52kg, se lienee sellainen paino, josta kehosi tykkää. Jos taas jouduit väkisin tuota 52 kilon painoa pitämään yllä, niin anna suosiolla painon olla vähän korkeampi ja ota rennommin :). Paria kiloa ei muut edes huomaa.

Itse painan nyt 52kg imetyksen jäljiltä ja se on minulle liian vähän, luuta ja nahkaa olen. Oma ideaalipainoni on sellainen 58kg, silloin kun treenaan ahkerasti, syön hyvin enkä imetä :) Riippunee vartalonmallista.

T. 163cm

Ystävättäreni on samanmittainen ja painaa 43kg, joka on aivan liian vähän, hän sanoo että sopiva paino olisi näin alkuun ainakin 50kg. Itse olen sitä mieltä että sopiva paino olisi mitä vain 55kg ja 65kg väliltä, se paino kun jakaantuu erimallisilla ihmisillä aivan erilailla, niin ei voi sanoa tarkkaan.

Ite oon 163cm ja siro. Painan muutaman kilon alle 50kg, paino vaan luonnostaan pysyy siinä. Mutta mulle kyllä usein päivitellään, että oonpa laiha, joten jonkun verran lisäkiloja päälle ei olis ollenkaan pahitteeksi. Kuulostaa, että oot aika hyvässä painossa juuri nyt! Eikö se sit tunnu siltä?

Yhteistyössä