Mikä olisi hyvä paino 176cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
No minä olen 176cm ja painan 55kg ja olen mielestäni hyvän painoinen.

Kuulostaa aika alhaiselta tuo paino, painoindeksin mukaan olisit kyllä alipainoinen. Toki ihmiset on niin erilaisia ruumiinrakenteeltaan yms. Mä oon 175cm enkä osaa ihan tarkkaa painoani sanoa, mutta se on viime vuodet vaihdellut 72-76kgn välillä, ja ainakin aikoinaan neuvolassa sanoivat, että minulle ihan hyvät lukemat.

Mutta kuten sanottua, se ei ole yks yhteen kaikilla.

hiukka enemmän saisit painaa!Tietysti riippuu ihmisestä, rakenteesta ym. Minä 172cm ja 82kg. Vähän on ylimääräistä mut en ole läskin näköinen. Moni ei arvais et oon yli 80kg, mut se on se lihas mikä painaa ;)

Hyvänen aika, täällähän tuntee itsensä pulleaksi ;)
Mä olen 175cm ja tällä hetkllä painan 66kg, normisti 64-67.
Hassua kun olen hoikan mallinen (tosin liikun paljon ja olen ns.lihaksikas ja kiinteä) ja jos mietin itseni 10kiloa laihemmaksi en olisi enää kuin luuta ja nahkaa...alimmillaan paino ollut aikuisiällä 61 ja silloin kaikki luut törrötti ihon läpi, tosin näkyy niitä nytkin.

Mutta, ollaan me ihmiset tosi erimallisia ja samanpituisinakin painohaarukka voi olla valtaisa.

Riippuu ruumiinrakenteesta.

Onko ihminen pitkäraajainen ja lyhytselkäinen, vai lyhyempiraajainen ja pitempiselkäinen.
Jälkimmäisen paino saa olla korkeampi.
Lyhytselkäisellä ylimääräinen paino usein tulee vatsaan, pömppövatsa.
Pitkäselkäisellä ehkä useammin takapuoleen.

Itselläni pituus 169, jalan sisäpituus esim. 78-79 cm, eli hieman persjalkainen olen :D
Leveät hartiat ja lihasmassaa reilusti. Mulle alin suositeltava paino on noin 64 kg, 66-kiloisena on sanottu kehonkoostumusmittauksessa, että olen ihannepainossa eikä tarvetta painonpudotukseen. Toki peilikin kertoo saman asian.

Yhteistyössä