H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus harmailee:Kuinka monen harvinainen nimi on ns. uusi nimi, eli itse keksitty joko omatoimisesti tai lähisukulaissa?
Alkuperäinen kirjoittaja kukas sitä täällä kertoisi:Kylläpäs tämä kaksplussan porukka ovat harvinaisia. Mistä nämä kaikki tänne eksyneet?
Meillä ei niin kummoinen, kuitenkin Saksasta lähtöisin ja kaunis. Ei meitäkään täällä montaa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja kukas sitä täällä kertoisi:Kylläpäs tämä kaksplussan porukka ovat harvinaisia. Mistä nämä kaikki tänne eksyneet?
Meillä ei niin kummoinen, kuitenkin Saksasta lähtöisin ja kaunis. Ei meitäkään täällä montaa.
Tälle palstalle on tosiaan keräytyny kaikki sellaset, joilla on ihan hirmuisen valtavan harvinainen sukunimi"Meitä on vain yksi koko maailmassa, joten enpäs kerrokaan sitä teille, ähäkutti"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen:Mun tyttönimeä on 14:llä. Isäni kummitäti on viimeinen joka kantaa omaa sukunimeään. Ne on mun mielestä harvinaisia. (Eikä mitään keksittyjä kuten eräillä, vaan periytyneitä )
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus harmailee:Kuinka monen harvinainen nimi on ns. uusi nimi, eli itse keksitty joko omatoimisesti tai lähisukulaissa?
ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja kukas sitä täällä kertoisi:Kylläpäs tämä kaksplussan porukka ovat harvinaisia. Mistä nämä kaikki tänne eksyneet?
Tälle palstalle on tosiaan keräytyny kaikki sellaset, joilla on ihan hirmuisen valtavan harvinainen sukunimi"Meitä on vain yksi koko maailmassa, joten enpäs kerrokaan sitä teille, ähäkutti"
![]()