Kyselen nimistä, kohta on ristiäiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävain"

Vieras
Eli meillä ois tytön nimi nyt vähän hakusessa vielä. Tällä hetkellä on muutama nimi jotka miellyttää meitä molempia.

Lilja
Aada
Eedit

Mikähän noista olis paras? Anna halutaan toiseksi nimeksi, mutta mikä kolmanneksi? Kolmannessa nimessä sais olla vähän "asennetta" ettei tule liian hempeän lälly nimi :) Ja saa ehdottaa muitakin nimiä, isosisko on Venla! Sukunimi tavallinen suomalainen la-päätteinen.

Lilja Anna Matildaa mietittiin itsekin, matilda tulis suvusta, mut sit aateltiin et onko liian hempeä kuitenkin??

Aurorasta en pidä, Olivia on esikoisen kolmas nimi, Mimosa, Esmeralda ja Serafia ei nappaa. Emilia on kiva, oikeestaan jopa ois kiva etunimeksi!

Aada on kiva mutta aika yleinen.
Liljasta tilee mieleen yksi Lilli, minun mielleyhtymäni vaan, mutta ei minulle. Eedit ei ihan ole minun makuun.
Näistä siis Aada paras, sitten eedit. aada Anna on kyllä vähän lälly, mutta harvoinhan niitä muita nimiä käytetään.
Miten olisi Vilja?
Emilia on myös hyvä.

Emilia Anna Katariina
Aada Anna Josefiina
Vilja Anna Elina

Aada Anna tosiaan kuulostaa vähän typerältä... Enpä tullut ajatelleeksi. Tässämenee itsekin ihan sekasin koko ajan kun miettii ja pähkäilee... Ei haluta noita kaikkia nimiä samaan, koska halutaan säästää niitä mahdollisille muille tyttösille :)

Onko Lilja aivan ruma nimi??

Lilja tai Eedit.

Lilja Anna Cecilia
Eedit Anna Amelia
tai sitten esim.
Vanessa, Melodia, Odessa, Adeliina, Vadelma, Camilla, C(h)arlotta, Helmiina, Karelia, Amanda, Aurelia, Melissa...

[QUOTE="a p";24272021]Aada Anna tosiaan kuulostaa vähän typerältä... Enpä tullut ajatelleeksi. Tässämenee itsekin ihan sekasin koko ajan kun miettii ja pähkäilee... Ei haluta noita kaikkia nimiä samaan, koska halutaan säästää niitä mahdollisille muille tyttösille :)

Onko Lilja aivan ruma nimi??[/QUOTE]

Lilja on ihan kiva, ei ruma. Eedit ihana.

Yhteistyössä