Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja jos:jos jonkun sukunimen kantajia on n. 1000 henkilöä, niin onko se yleinen vai harvinainen?
Mun mielestä se on aika harvinainen kun miettii kuitenkin sitä et miten paljon täällä asuu porukkaa... Ja sit miten paljon niitä Virtasia esim on![]()
Mun sukunimeä on tällä hetkellä 312, enkä ole törmännyt muihin kuin mieheni sukuun joten on sekin mun mielestä harvinainen =)
Musta taas 1000 on jo aika yleinen. Kyllähän täällä on miljoonia ihmisiä, mutta onhan noita sukunimiäkin. Mä luokittelisin harvinaiseksi jonkun joita on vain kymmeniä, ehkä ei sitäkään. Tai vain yksi suku.
Omaa tyttönimeäni kantavia on vähän alle 20 Suomessa, ja vain tätä samaa sukua olevia. Se on harvinainen. Mieheni, ja siis nykyisin myös minun nimeäni kantaa Suomessa n. 800, mutta samaa sukua on alle 10.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Niin, eihän nuo harvinaiset sukunimet kuitenkaan useimmitenkaan mitenkään erikoisia ole. Keksin nimen Juustinen, ja sitä löytyi nimipalvelun mukaan 9 tällä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja s:aurio 52
jaakkima alle 12
maaniittu 54
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus harmailee:Kuinka monen harvinainen nimi on ns. uusi nimi, eli itse keksitty joko omatoimisesti tai lähisukulaissa?
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus harmailee:Kuinka monen harvinainen nimi on ns. uusi nimi, eli itse keksitty joko omatoimisesti tai lähisukulaissa?