H
Hmm
Vieras
Mun naapureiden ovessa (joskus vuosia sitten ) luki Ritokangas Perttilahti. Taitavat olla melko harvinaisia nimiä molemmat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:Äidin tyttönimi on Petrimäki, 10 elossa tällä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:Mun isoäidilläni on harvinainen sukunimi: Kaarna.
Sitä ei kuulemma saa vaihtaa sukunimekseen, ellei suvussa esiinny kyseistä nimeä.
Luin äsken netistä noista sukunimien suojista, ja sukunimeään ei voi vaihtaa olemassaolevaan sukunimeen, ellei sitä esiinny suvussa. Ilmeisesti itse voi keksiä uusia nimiä, mutta käytössä olevia ei saa omaan käyttöönsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Römpötti-nimisiä on 100.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:No höh.. Käyttäisin sitä nimipalvelua, jos tietäisin edes hitusen noita harvinaisia nimiä...
Olisi mielenkiintoista tietää, millaisia ne harvinaiset nimet ovat.. Ovatko ne kaksiosaisia, ulkomaankielisiä, onko niissä harvinaisempia kirjaimia (c,x,z,w), jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me olemme miettineet että otamme anoppini tyttönimen käyttöön. Anopin sukunimellä kun on 23 hlöä ja miehen (eli minunkin nykyisellä) sukunimellä lähes 1000. Tähän mennessä esteenä on ollut se että se on ns. suojattu sukunimi, mutta tätä ketjua lukiessa olen valaistunut ja jos olen ymmärtänyt oikein, voimme hakea muutosta vaikka samantien?