Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sopii juurikin itäblokin naisille joilla on muodot kohdillaan. Turha tuollaisia on suomessa yrittää kaupata.
Sopii juurikin itäblokin naisille joilla on muodot kohdillaan. Turha tuollaisia on suomessa yrittää kaupata.
Mä kyllä tykkään enemmän tuosta vikasta. Btw mikä sen sun kauppas osoite on? Joo ei perus suomimamma pistä tuollaisia päällensä. Sitten päivitellään kun mies ei jaksa panopuuhia. Niin siis kotikäytössä...
Mun mielestä on olemassa paljon seksikkäämpiä ja nätimpiä vaatteita kuin nuo. Esim. joku kaunis korsetti/korseletti. Noissa kuvissa on kamalat nuo karvareuhkat jaloissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmmm:Joo, mutta tiedätkö, että tällä palstalla kirjoittavat etupäässä normaalit ihmiset lapsista, raskaudesta ja lapsiperheen elämästä yleensäkin, eivät huo*at omista ammattikikoistaan ja vaatteistaan. Eli olet niin sanotusti väärässä paikassa ja seurassa. VÄhän kun menisit koirapalstalle koko ajan kirjoittelemaan, että meidän kissapa se tekee tämmöistä.
Mä kyllä tykkään enemmän tuosta vikasta. Btw mikä sen sun kauppas osoite on? Joo ei perus suomimamma pistä tuollaisia päällensä. Sitten päivitellään kun mies ei jaksa panopuuhia. Niin siis kotikäytössä...