Mikä muu kävis lattioiden pesuaineeksi kuin yleispuhdistusaine????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka nestemäinen käsisaippua. Pyykinpesuaineesta en osaa sanoa, konetiskiainetta en ehkä laittais, on aika myrkkyä. Tai sit laittasin niin vähän että melkein sama kun vedellä pesis, lämmin vesikin muuten toimii yllättävän hyvin.
 
Kenetiskijauhe on liian tujua ja nestemäisellä pyykinpesuaineella saat vain liukkaat lattiat. Eli pelkällä vedellä sitten mielummin. -Ehkä loraus etikkaa pesuveteen?
 

Yhteistyössä