Nimistä taas,kolmannelle pitäs keksiä nimi ja pää löy tyhjää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna-maria

Vieras
Oisko teillä jotain mikä kävis pojalle jonka isompien sisarusten nimet on Joona ja Neea, ei ole väliä millä alkaa mut ajatus ois kiva jos sopis joten noihin edellisiin :)
Kiitos jos jollain jotain hyviä ehdotuksia
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä