mikä mattomateriaali helppohoitosin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ap"

Vieras
olen ostamassa uutta mattoa ja lapsi/kissaperheeseen olisi hakusessa kevyt, helppohoitoinen matto. eli sellainen jota voi pestä kunnolla, joka ei ole liian painava mun kantaa tonne pyykkitupaan, josta on helppoimuroida kissan karvat, hiekka, kaikki murut yms.. millaisen maton ostan

Moni buuaa bukleematoille, mut ne suht edullisia, karvat kumihanskalla vetäen irti, pesu harjalla onnistuu ja kuivuu nopeaan eikä kupruile ja mene kieroon niin kauan kun ei pilaa muovipohjaa esim. jätä pakkaseen, juuttipohjaa on ottaisi.Puklut sun muut helppo rätillä pyyhkäistä ja värejä on vaikka mitä. Tai sit muovisekoite matot? Ellei sit tykkää ryijymatoista...

Moni buuaa bukleematoille, mut ne suht edullisia, karvat kumihanskalla vetäen irti, pesu harjalla onnistuu ja kuivuu nopeaan eikä kupruile ja mene kieroon niin kauan kun ei pilaa muovipohjaa esim. jätä pakkaseen, juuttipohjaa on ottaisi.Puklut sun muut helppo rätillä pyyhkäistä ja värejä on vaikka mitä. Tai sit muovisekoite matot? Ellei sit tykkää ryijymatoista...

No tätä on helppo peesata.

Onko tuo ryijymatto sellainen mummolamatto? eli siis sellainen, joka voi tehdä itse mattopuilla matonkuteista? Meillä on sellaisia pari ja niissä on kankaisten kuteiden seassa muovisia ehkä puolet.. On helppohoitoisia (saa pestä esim. koneessa tai juuriharjalla eikä pilalle menemistä tarvi pelätä, koska ne ovat suunnilleen tuhoutumattomia..:D eivätkä ime vettä niin paljon itseensä ----> keveitä kantaa pesun jälkeen..)