Mikä kipu pahempaa kuin synnytyskipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojanäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki kivut mitkä MuLLA on päässä(hammas-, korva-, pääkipu), vetää vertoja MUN synnytyskivuille. Ja vatsakramppi tai joku ihme kipu mikä mulle tuli vatsaan, oli pahempi kuin synnytyskipu. Siihen kramppiin luulin kuolevani, synnytyskipuun en.

Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:
Peräpukama leikkauksen jälkeinen kipu!!!!!!! H*elvetin s''tanallinen tuska...ei voinu jaskalla käydä itkemättä ja piti seisten tehdä. En toivo edes pahimmalle vihamiehelle sitä kipua. Et voinu syödä kipulääkettä kun sitten maha taas kovalla ja ei voinu istuu. Kerran suihkuun p*skansin kun koski ja suihkutin selkää että helpottas. Ai kamala käy ihan itkettää kun muistelee sitä tuskan aikaa.......ja sitä kesti 4 kk

tähän yhdyn! mulle tehtiin 2 leikkausta vuoden sisään. kun toisesta leikkauksesta vähän toipui, toinen perään!

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hammaskiven poisto!

Yhdyn tähän!!!!!

Miten hammaskiven poisto voi koskea? Siinähän vain otetaan hampaan pinnalta kiveä pois :o

Ei se mua kyllä satu mutta silti synnyttäisin ennemmin kun menisin poistattaan hammaskivee. Se on NIIN inhottavaa, tuskan hiki nousee jo pelkästä ajatuksesta. Synnyttäes saa sentään ihan huippu palkkion. Hammaskiven poiston jälkeen ei oo muuta kun veriset ikenet..Hyi olkohon! |O

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Ei ole kokemusta synnytyskipua kovemmasta kivusta. Mulla on kyllä ollut murtumia ja palohaavoja, muttei ne vedä vertoja synnytykselle.

Tätä peesaan! Tosin, tulehtunut hammas joka vihoitteli koko yön, niin että luulin tulevani hulluksi, oli kyllä tosi kammottavaa, mutta silti synnytys "vie voiton" :/

Yhteistyössä