Mikä kipu pahempaa kuin synnytyskipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojanäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei mikään noista vaan kun ihminen johon luottaa ja luulee tuntevansa tämän löydätkin naisen puhelinnumeron ja kootut selitykset miksi? sydämen särkyminen on pahin kipu mitä tiedän :(

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mulla on tällä hetkellä jalka kipeä, kipu ei ole niin kova kuin synnytyksessä, mutta kun tuota kipuilu on alkanut jo heinäkuussa. Se loppu pariksi viikoksi, mutta alko uudestaan. Pari kertaa olen saanut siihen kortisonia ja mulla on burana 600. Kun loppuis tuo kipuilu, välillä kävellessä vihlaisee niin kipeästi.

ootko saanu selvyyden tuohon jalan kipuun, että mikä aiheuttaa. Satuin oleen täällä sillon ja muistan sen ketjun, kun kerroit siitä.

Röntgenlääkäri sanoi ultrassa, että on ilmeisesti lihaskiinnittymän kipeytymä, että nivelpussissa ei näy mitään häikkää. Se lääkäri sitten laitto pienelle alueelle kolmeen kohtaan kortisonia tuos lonkan seutuvilla, mutta kipeä tuo jalka on aina vain. Istuminen aiheuttaa kipua, pitäis vissiin kävellä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hammaskiven poisto!

Jännää, minustakin tosi inhottavaa. Täytyi ottaa eri kerralla ylä- ja alaleuka.
Koskaan aiemmin ei ollut otettu vaikka aina hampilääkärillä käynyt.
Paikkaamiset paljon helpompaa, onneksi vain paikkoja irronnut.

Sellainen kipu, jonka loppumisesta ei tiedä. Synnytyskipu loppuu kuin seinään vauvan syntyessä ja jälkisupistuksetkin muutamassa päivässä. Ja oman lapsen kipu on paljon pahempaa kuin esim. synnytys :( .

Viime syksynä sain flunssan jälkitautina korvatulehduksen. Kun yöllä särkylääke oli lakannut vaikuttamasta, meinasi pää räjähtää. Sen jälkeen on suurella myötätunnolla osannut suhtautua lasten korvaitkuihin. Se tuska oli pahempi kuin kumpikaan synnytyksistä, jotka eivät olleet ihan helppoja nekään.

Peräpukama leikkauksen jälkeinen kipu!!!!!!! H*elvetin s''tanallinen tuska...ei voinu jaskalla käydä itkemättä ja piti seisten tehdä. En toivo edes pahimmalle vihamiehelle sitä kipua. Et voinu syödä kipulääkettä kun sitten maha taas kovalla ja ei voinu istuu. Kerran suihkuun p*skansin kun koski ja suihkutin selkää että helpottas. Ai kamala käy ihan itkettää kun muistelee sitä tuskan aikaa.......ja sitä kesti 4 kk

Tulkoon p**kaa niskaan, mutta synnytyskipu on erilaista sietää kuin esimerkiksi halvaannuttavan kova migreeni tai tulehtuneen viisaudenhampaan poisto. Supistukset on positiivisia, koska ne auttavat vauvaa maailmaan, mutta useinhan kipu on luonnon varoitusmerkki esim. kudostuhosta. Siksipä moni muu kipu tuntuu vaikeammalta sietää.

se kun koira yrittää raadella kättä irti sattuu moninkertasesti enemmän kun synnytys tai edes repeämiset synnytyksessä tai niiden repeämien hoito.

mua puri pyreneittenmastiffi 10vuotta sitten ja melkein vei multa käden,14leikkausta takana eikä loppua näy..käsi toimii kyllä muttatana että oli kipeee!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulkoon p**kaa niskaan, mutta synnytyskipu on erilaista sietää kuin esimerkiksi halvaannuttavan kova migreeni tai tulehtuneen viisaudenhampaan poisto. Supistukset on positiivisia, koska ne auttavat vauvaa maailmaan, mutta useinhan kipu on luonnon varoitusmerkki esim. kudostuhosta. Siksipä moni muu kipu tuntuu vaikeammalta sietää.

Komppailen sua, henkilökohtaisesti en ole osannut ajatella synnytyskipua "pahana kipuna", no ehkä se yllätys oli ensimmäisella kerralla, mutta ei enää toisella, siihen osasi paremmin suhtautua kun tiesi jo mitä tapahtuu. Korva- ja hammassärkykin ovat paljon pahempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:
juurihoito ennen kun alkanut puudutusta toimia

juurihoito ilman puudutusta ja hampaanpoisto, kun se puudute ei ole ehtinyt vaikuttaa.

Tai oikeastaan ei kai niitä voi verrata esim. supistuksiin, jotka ainakin mulla nostivat kyllä hyvinkin sen tuskan hien pintaan.

Mutta niitä kärvistellessä ne kesti, kun tiesi miten ihana asia siitä seuraa.

Juurihoidosta ei seuraa kuin lompakkovaje :|

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
En oo kokenut mitään ihan hirveän kovaa kipua, synnytyksenkin suhteen kun aika kultaa niin nopeasti muistot. Ainakin mulla =)

Munkin mielestä aika kultaa muistot ja synnytyskipu unohtuu. Olin valmis vannomaan ennen viimeistä synnytystä (kun edellisestä 6 v), että hammaslääkärillä käynti on kamalampaan, mutta nyt (kun puoli vuotta synnytyksestä), niin vastaan ehdottomasti, että synnytys oli kamalampaa!

Yhteistyössä