S
suruissaan
Vieras
ei mikään noista vaan kun ihminen johon luottaa ja luulee tuntevansa tämän löydätkin naisen puhelinnumeron ja kootut selitykset miksi? sydämen särkyminen on pahin kipu mitä tiedän 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulla on tällä hetkellä jalka kipeä, kipu ei ole niin kova kuin synnytyksessä, mutta kun tuota kipuilu on alkanut jo heinäkuussa. Se loppu pariksi viikoksi, mutta alko uudestaan. Pari kertaa olen saanut siihen kortisonia ja mulla on burana 600. Kun loppuis tuo kipuilu, välillä kävellessä vihlaisee niin kipeästi.
ootko saanu selvyyden tuohon jalan kipuun, että mikä aiheuttaa. Satuin oleen täällä sillon ja muistan sen ketjun, kun kerroit siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hammaskiven poisto!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulkoon p**kaa niskaan, mutta synnytyskipu on erilaista sietää kuin esimerkiksi halvaannuttavan kova migreeni tai tulehtuneen viisaudenhampaan poisto. Supistukset on positiivisia, koska ne auttavat vauvaa maailmaan, mutta useinhan kipu on luonnon varoitusmerkki esim. kudostuhosta. Siksipä moni muu kipu tuntuu vaikeammalta sietää.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hammaskiven poisto!
Yhdyn tähän!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:juurihoito ennen kun alkanut puudutusta toimia
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:En oo kokenut mitään ihan hirveän kovaa kipua, synnytyksenkin suhteen kun aika kultaa niin nopeasti muistot. Ainakin mulla =)