Mikä kipu pahempaa kuin synnytyskipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojanäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pojanäippä

Vieras
Tuli mieleen, kun äsken luin tuon tatuointikipu vastaan synnytyskipu- ketjun, että mikä kipu sitten olisi synnytyskipua suurempaa????? Murtunut luu, palovamma, syvä haava....??? Onko kenelläkään kokemusta? Tai mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Ei ole kokemusta synnytyskipua kovemmasta kivusta. Mulla on kyllä ollut murtumia ja palohaavoja, muttei ne vedä vertoja synnytykselle.

juu samajuttu.
oli sen varran kovat tuskat et huh huh-

ja joku kirjotti jälki supistuksista. Ne ei sattunu ollenkaan. Tuntui kyllä mut ei sattunu.

En ole kokenut synnytyskipua, mutta sektiohaavakipu yhdistettynä koko vatsan peittävään mustelmaan (lääkäri ei meinannut saada vauvaa ulos, joten painoi "hiukka" kovasti mahasta :$ ) oli aika mannaa :$ :x |O

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Ei ole kokemusta synnytyskipua kovemmasta kivusta. Mulla on kyllä ollut murtumia ja palohaavoja, muttei ne vedä vertoja synnytykselle.

juu samajuttu.
oli sen varran kovat tuskat et huh huh-

ja joku kirjotti jälki supistuksista. Ne ei sattunu ollenkaan. Tuntui kyllä mut ei sattunu.

Mulla ainakin ne jälkisupistukset oli pahemmat kuin synnytyssupistuksetkaan. Ja esikoiseni vasta sain. Toisilla niitä ei kai pahemmin olekaan. Mietin vaan kauhulla, et kuinka kovat ne on sitten seuraavista, kun kai alkaa vaivatakin vasta seuraavien lasten jälkeen.

Repeämät peräaukossa, ei suuria mutta niin helvetillisiä. Oleminen mitenkään päin ei onnistunut, nukkumisesta ei tullut mitään kivun takia. Itkin kipua ja väsymystä, torkuin nojatuolissa. Tavallinen särkylääke ei auttanut, piti ottaa panacodia.

Synnytyskin otti kipeää, mutta se ei ollut noin kamalaa. Tatuointi on taas pientä kipua.

Yhteistyössä