mikä karppiruoka on koko perheen suosikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpokarppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Me syödään usein karppiruokaa, vaikkei karpata. Siis esim. broilerinkoipia ja uunivihanneksia: lanttu, nauris, porkkana punajuuri kuutioina, öljyä, suolaa ja pippuria, paahdetaan uunissa samalla pellillä koipien kanssa helposti.

Vai onko tuo edes karppia, en tiedä :snotty:

mulle on! :D

urpokarppi: samaa vauhtia suunnilleen näköjään tippuu paino.
itse olen huomannut, että se sellanen turvotus on sormista ja mahasta hävinny. maha itsessään ei varmasti ole pienentynyt vielä juurikaan,mutta on sellanen hyvä olo! :)
mitään ressiä asiasta en sen kummemim ota ja meen niinkuin hyvältä tuntuu mutta tavoitteena on saada vielä tiputettua 25kg.. :snotty: :whistle:
pidän itelleni "ruokapäiväkirjaa" se auttaa ainakin minua, kirjoitan siis syömiset ja liikkumiset siihen. sekä painon ja kerran kuussa ajattelin mitata sitten senttinauhan kanssa että tapahtuuko muutoksia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Lärpäkkeet on kanssa hyvä iltaherkku: siivu metukkaa, päälle sipaisu salsakastiketta, pizzamaustetta, juustoa ja uuniin. :p Salaatin kanssa aivan taivaallisia!!!

Mä myös dippaan paljon kasviksia iltaisin, eli kukkakaalia, kurkkua, porkkanaa. Partaäijään tai kermaviiliin teen dipin, yleensä Kotigastronomin Aurinkotomaattia tai Tacoa. :p

Kotigastronomin sitruuna-tilli dippi on aivan ihanaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Kotigastronomin sitruuna-tilli dippi on aivan ihanaa :p

Se on salaatinkastikkeena ihana jos on kalaa salaatissa. Mutta noin dippinä en itse erityisemmin välitä. Valkosipuli on kyllä ihan kestosuosikki!

mikäs tuotemerkki toi on? hiukan tietämätön..
:ashamed: mistäs sitä voi bongailla??