H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkö?;22901503:olenkohan minä white trash? ekan lapsen saanut 17v. tokan saanut 19v.
ammattikoulutus.
lasten isän kanssa olen yhdessä edelleen, ensin tietenkin asuttiin kerrostalolähiössä vuokralla, siitä siirryimme rivarikolmioon ja nyt vuosi sitten ok-taloon.
en polta enään tupakkaa, olen hoikka, en seuraa kovin tarkasti muotia, mulla on varmaan ollut polyesterisatiiniverhot joskus ikkunassa, olutta voin juoda joskus suoraan pullon suusta, tai miksei viinilasistakin, en ole niin tarkka mistä lasista juomani nautin.
alkoa tosin käytän ehkä 3-4kertaaq vuodessa.
töissä olen aina käynyt, toki olen kotona lastenkin kanssa ollut yhteensä 4vuotta putkeen.
tukia olen nostellut opintotuen muodossa opiskellessani.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkö?;22901503:olenkohan minä white trash? ekan lapsen saanut 17v. tokan saanut 19v.
ammattikoulutus.
lasten isän kanssa olen yhdessä edelleen, ensin tietenkin asuttiin kerrostalolähiössä vuokralla, siitä siirryimme rivarikolmioon ja nyt vuosi sitten ok-taloon.
en polta enään tupakkaa, olen hoikka, en seuraa kovin tarkasti muotia, mulla on varmaan ollut polyesterisatiiniverhot joskus ikkunassa, olutta voin juoda joskus suoraan pullon suusta, tai miksei viinilasistakin, en ole niin tarkka mistä lasista juomani nautin.
alkoa tosin käytän ehkä 3-4kertaaq vuodessa.
töissä olen aina käynyt, toki olen kotona lastenkin kanssa ollut yhteensä 4vuotta putkeen.
tukia olen nostellut opintotuen muodossa opiskellessani.
Ulkoisia tunnusmerkkejä:
-videotykki tai ylisuuri tv olohuoneessa
-suomiaiheiset vaatteet
-paljon autolainaa, mutta ei rahaa lasten harrastuksiin
-pelaa kolikkoautomaatteja
-syyttää kaikesta poliitikkoja, vaikka ei tajua politiikasta mitään
Simpsoneissa se yks perhe on white trashne yhet juntit siellä maalaistalossa, lapsia liuta ja kellään ei kunnon hampaita
![]()
Simpsoneissa se yks perhe on white trashne yhet juntit siellä maalaistalossa, lapsia liuta ja kellään ei kunnon hampaita
![]()
Ulkoisia tunnusmerkkejä:
-videotykki tai ylisuuri tv olohuoneessa
-suomiaiheiset vaatteet
-paljon autolainaa, mutta ei rahaa lasten harrastuksiin
-pelaa kolikkoautomaatteja
-syyttää kaikesta poliitikkoja, vaikka ei tajua politiikasta mitään
mikään muu ei täsmää kuin se että me ollaan hankkimassa viedotykkiä olohuoneeseen kun halutaan pelatessa katsoa isolta ruudulta.
mikään muu ei täsmää kuin se että me ollaan hankkimassa viedotykkiä olohuoneeseen kun halutaan pelatessa katsoa isolta ruudulta.
Siitä se lähtee
Jos oikeasti haluatte WT-kategoriaan, niin muistakaa ostaa tykki velaksi, ja haukkua koulusysteemi pahimpaan h3lvettiin kun luokkaretkeä varten pyydetään 10 euroa.