mikä ihmeen whitw trash? mimmoinen ihminen se on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne on niitä perusstereotypioita, valkoista roskasakkia. Mieti vaikka jotain kouluttamatonta lähiöjunttia, joka kiroilee koko ajan ja imuttaa röökiä raskaana ollessa. Lapsia aletaan tehtailla 17-vuotiaana, ettei vaan tarvis ikinä opiskella tai käydä töissä. Valitetaan kaikesta, kritisoidaan kyllä kovasti yhteiskuntaa mutta nostetaan mielelään tukia eikä ole edes halua kehittää itseään millään tavalla. Sellanen tyhmä ja juntti, ja yleensä turhan äänekäs.

Tällainen on siis se stereotypia minun mielessäni. Toiset voivat ajatella eri tavalla.

juntti, tyhmä, luulee olevansa enemmän kuin mitä on, pitää sellasia asioita kuin polyesterisatiiverhot ja kaljaa skumppalasissa ylellisyytenä. Ei osaa kouluttautua eikä halua. Jankkaa yhtä asiaa ilman hajuakaan objektiivisuudesta, ei osaa ottaa toisia huomioon, ei haluakaan. valittaa, juo, rähisee. Tekee lapsia ilman aavistustakaan kuinka ne kasvattaa/elättää.

olenkohan minä white trash? ekan lapsen saanut 17v. tokan saanut 19v.
ammattikoulutus.
lasten isän kanssa olen yhdessä edelleen, ensin tietenkin asuttiin kerrostalolähiössä vuokralla, siitä siirryimme rivarikolmioon ja nyt vuosi sitten ok-taloon.
en polta enään tupakkaa, olen hoikka, en seuraa kovin tarkasti muotia, mulla on varmaan ollut polyesterisatiiniverhot joskus ikkunassa, olutta voin juoda joskus suoraan pullon suusta, tai miksei viinilasistakin, en ole niin tarkka mistä lasista juomani nautin.
alkoa tosin käytän ehkä 3-4kertaaq vuodessa.
töissä olen aina käynyt, toki olen kotona lastenkin kanssa ollut yhteensä 4vuotta putkeen.
tukia olen nostellut opintotuen muodossa opiskellessani.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkö?;22901503:
ammattikoulutus.
lasten isän kanssa olen yhdessä edelleen, ensin tietenkin asuttiin kerrostalolähiössä vuokralla, siitä siirryimme rivarikolmioon ja nyt vuosi sitten ok-taloon.
en polta enään tupakkaa, olen hoikka, en seuraa kovin tarkasti muotia, mulla on varmaan ollut polyesterisatiiniverhot joskus ikkunassa, olutta voin juoda joskus suoraan pullon suusta, tai miksei viinilasistakin, en ole niin tarkka mistä lasista juomani nautin.
töissä olen aina käynyt, toki olen kotona lastenkin kanssa ollut yhteensä 4vuotta putkeen.

No älä yritä. Lue vähän tarkemmin vaikka toi eka kuvaus.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkö?;22901503:
ammattikoulutus.

Tavallinen, esim vähävarainen ei tarkoita samaa kuin white trash. Ero tuleekin siinä koetko että se polyesteriverho ja kalja viinilasissa olis ylellisyyttä, siis selkeesti jotain parempaa. Koetko, että et haluu mitään enempää, huudat ja mesoat yhdestä asiasta ja opetat lapsesi vihaamaan kaikkia joilla on jotain enemmän. Se, että jos joku haluaa jotain enemmän, on tuomittavaa ja huonoa.
Joku raha ja muoti ei tee kenestäkään mitään enempää, mutta ne arvot, käytös ja tapa ilmaista itseään tekee.

Ulkoisia tunnusmerkkejä:

-videotykki tai ylisuuri tv olohuoneessa
-suomiaiheiset vaatteet
-paljon autolainaa, mutta ei rahaa lasten harrastuksiin
-pelaa kolikkoautomaatteja
-syyttää kaikesta poliitikkoja, vaikka ei tajua politiikasta mitään

Juu, ja itselleni tulee mieleen että ovat useimmiten ylipainoisia ja penskat on lellittyjä joilla tavaraa enemmän ku lääkäri määrää mutta lapset silti todellisuudessa onnettomia kun ei saa rakkautta vanhemmilta.. Lapset myös ylipainoisia ja saattavat koulukiusata toisia? :P Ja materianperään,kaikkea pitää olla..

Ulkoisia tunnusmerkkejä:

-videotykki tai ylisuuri tv olohuoneessa
-suomiaiheiset vaatteet
-paljon autolainaa, mutta ei rahaa lasten harrastuksiin
-pelaa kolikkoautomaatteja
-syyttää kaikesta poliitikkoja, vaikka ei tajua politiikasta mitään

mikään muu ei täsmää kuin se että me ollaan hankkimassa viedotykkiä olohuoneeseen kun halutaan pelatessa katsoa isolta ruudulta.

[QUOTE="vieras";22901438]Ne on niitä perusstereotypioita, valkoista roskasakkia. Mieti vaikka jotain kouluttamatonta lähiöjunttia, joka kiroilee koko ajan ja imuttaa röökiä raskaana ollessa. Lapsia aletaan tehtailla 17-vuotiaana, ettei vaan tarvis ikinä opiskella tai käydä töissä. Valitetaan kaikesta, kritisoidaan kyllä kovasti yhteiskuntaa mutta nostetaan mielelään tukia eikä ole edes halua kehittää itseään millään tavalla. Sellanen tyhmä ja juntti, ja yleensä turhan äänekäs.

Tällainen on siis se stereotypia minun mielessäni. Toiset voivat ajatella eri tavalla.[/QUOTE]

Tää meni mun mielestä aika nappiin. En olisi itse voinut paremmin kuvailla millainen mielikuva myös mulle tulee. :)

[QUOTE="noh";22901880]Valitettavasti se videotykki tai ylisuuri tv ei oo white trashia. :)
Voi olla jotain muuta, mutta ei tota.[/QUOTE]

Noo, rajan vetäminen on joskus hankalaa. Ehkä se tykki tai jättitv itsessään on vain junttimaista, mutta sillä leveily, tai sen luuleminen hienoksi menee sitten Wt-osaston puolelle.

Yhteistyössä