Varmin merkki white trash-perheestä on salkkareiden katsominen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sitä ole pakko kenenkään katsoa. Jos satuttaa moinen imperialistinen hapatus, voithan katsoa päivät Lars Van der zum Triesten dogmaelokuvia reversellä absinttiä siemaillen goottimekossasi mutta ei se SUA fikxummaksi tee.
Ja huom.olen akateemisesti koulutettu enkä katso salkkareita enkä lue seiskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja s.m.o.b:
Ei sitä ole pakko kenenkään katsoa. Jos satuttaa moinen imperialistinen hapatus, voithan katsoa päivät Lars Van der zum Triesten dogmaelokuvia reversellä absinttiä siemaillen goottimekossasi mutta ei se SUA fikxummaksi tee.

Ei akateeminen koulutuskaan kenenkään älyä paranna. Älykkyys on synnynnäistä ja kertoo lähinnä ihmisen henkisestä potentiaalista erittäin rajatulla alueella. Jos koulutus vaikuttaisi älyyn, voisi kehitysvammaisuudesta "parantua" koulutuksella.

Älykkäillä ihmisillä on tiettyjä yhdistäviä piirteitä, mutta yksilöllisiä poikkeuksia toki on, kuten variantteja valtaväestössäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja s.m.o.b:

Koskeeko tämä myös Andrei Tarkovskyn elokuvia ?

Ajattelin että olen fiksumpi koska pidän niistä :D

En omista televisiota.
mutta tykkään katsella JIM kanavaa kavereiden luona.

Yhteistyössä