Mikä ihme patti mulla tuli yhtäkkiä pohkeeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
huomasin, että ihan yllättäen ilmestyi sellainen patti pohkeeseen. ensin oli sinipunainen. nyt se siin enää on pieni "mustelma", mut tuntuu edelleen joku patti ja on koskettaessa kipee. :( mikä voi olla? oon raskaana 14 rv.lla.

voi olla pinnallinen laskimotukkotulehdus,ei vaarallinen kuitenkaan =) itse sain semmosen tossa joku aika sitten,ilm koko yön tanssiminen oli liikaa :whistle: ja kävin siis ihan lääkärissä,kun on ollut veritulppa aiemmin..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
voi olla pinnallinen laskimotukkotulehdus,ei vaarallinen kuitenkaan =) itse sain semmosen tossa joku aika sitten,ilm koko yön tanssiminen oli liikaa :whistle: ja kävin siis ihan lääkärissä,kun on ollut veritulppa aiemmin..

Mitä sille tehtiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä sille tehtiin?

ei sille voi mitään tehdä..no,mobilatia voi laittaa ja buranaa syödä,jos oikein vaivaa..tosin en tiedä onko noi sallittuja raskaana ollessa..nosta jalka seinää vasten vaikka iltaisin,sekin auttaa..paranee itsestään kyllä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä sille tehtiin?

ei sille voi mitään tehdä..no,mobilatia voi laittaa ja buranaa syödä,jos oikein vaivaa..tosin en tiedä onko noi sallittuja raskaana ollessa..nosta jalka seinää vasten vaikka iltaisin,sekin auttaa..paranee itsestään kyllä

Jospa se olis vaan tuollainen. :) mä viel hetken seuraan ja jos turpoaa viel niin soitan heti.

Yhteistyössä