Mikä ihme palstamammoja oikein vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerää toimintaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerää toimintaa!

Vieras
Useinmiten kun joku kysyy neuvoa, esim. lapseen liittyvässä asiassa, ei anneta niitä, vaan aletaan mollata aloittajaa, ja syyttää että tämä toimii väärin tms.

Miksi hitossa ei voi pitää sormia irti näppiksestä, jos ei osaa asiallisesti vastata siihen mitä kysytään, miksi pitää alkaa heti mollata?

Onko täällä oikeasti jotenkin passiivisagressiivista porukkaa, vai mikä ihme ihmisiä oikein riivaa? Ugh, olen puhunut, helpotti.

Täällä on kiva sanoa näköjään kaikkea paskaa.Jos heillä ei ole muuta paikkaa missä saavat päteä negatiivisuudellaan.Varmaankin elämä on tosi kurjaa heillä jotka täällä räyhäävät muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
paitsi että mitä passiivista siinä aggressiossa on mitä täällä jaellaan? Paitsi nimettömyys

Itse luokittelen netissä tapahtuvan agressiivisuuden luonteeltaan kuitenkin passiiviseksi, verrattuna elävässä elämässä tapahtuvaan. Sehän tietty on tulkintakysymys.

Täältä harvoin saa mitään järkevää vastaukseksi, joten aina välillä lyön itseäni että tajuaisin olevani elossa ja järjissäni jotta voisin pohtia miksi ihmeessä olen taas täällä :headwall:
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Täältä harvoin saa mitään järkevää vastaukseksi, joten aina välillä lyön itseäni että tajuaisin olevani elossa ja järjissäni jotta voisin pohtia miksi ihmeessä olen taas täällä :headwall:
:xmas:

Peesaan täysin!!:-D

Joo, tää on niin totta! Mitä tahansa olen kysynytkin niin aina joko pakkosyötän vauvaani, lukitsen vauvan häkkiin kun nukutan pinniksessä tai muuten vaan olen paska äiti. Onneksi on myös asiallisia ja mukavia vastaajiakin välillä ja saa hyviä neuvoja, yleensä niiltä joilla on pokkaa esiintyä omalla nimimerkillään.. :)

Joillakin taasen on sitten aina negatiivista sanottavaa, kyllä se on kumma mikä ihmisiä riivaa, varsinkin toiset äidit haukkumassa toisia.. ÄRSYTTÄVÄÄ!!!

Yhteistyössä