Mikä hyvä taukopaikka lasten kanssa välillä Tampere-Jyväskylä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras

Olisiko kenelläkään vinkkejä mukavasta taukopaikasta Tampere-Jyväskylä välillä? Sellainen, joka olisi auki vielä illallakin ainakin klo 20 asti. Ja mielellään noin 1-1.5h matkan päässä Tampereelta?

Tarkoituksena olisi matkustaa autolla pienten lasten kanssa ja syödä iltapalaa jossain tuolla välillä. Ja olisi kiva, jos paikka olisi sellainen, jossa voisi viettää hieman aikaakin, eli jotain kivaa lapsille :)

Oiskohan siellä yhtään ABC bensistä? Niissä on yleensä kunnon leikkipaikka sisällä et jotain leikkipuistovälineitä ulkonakin. Ja ruokaa löytyy kotiruokatyyppistäkin. Koita googlettaa ABC:n nettisivut missä niillä on asemia

ABC;t Jyväskylän lähellä on Keljonkankaan ABC ja Vaajakosken ABC (joka on toisella puolen Jyväskylää Tampereelta katsoen)

Me ajetaan tuo matka yleensä ilman pysähdyksiä, jos ei sitten taaperolla iske vessahätä kesken matkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
En mä kyl tolla matkalla paljon viittis pysähdellä...

Tarkoitus on siis jatkaa matkaa Itä-Suomeen saakka, mutta pitäisi pysähtyä iltapalalle jonnekin tuolle välille. Ja sitten olisi toiveena, että lapset nukkuisivatkin yöunia loppumatkan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
ABC;t Jyväskylän lähellä on Keljonkankaan ABC ja Vaajakosken ABC (joka on toisella puolen Jyväskylää Tampereelta katsoen)

Me ajetaan tuo matka yleensä ilman pysähdyksiä, jos ei sitten taaperolla iske vessahätä kesken matkaa.

Keljonkangasta katselinkin. Jos ei muuta löydy, niin tuo täytyy varmaan ottaa pysähdyspaikaksi.

Eiks Jyväskylä ole 1,5h päässä Tampereelta :) Ei tuolla välillä kauheasti mitään taida olla, pikkukioskeja ja Orivedellä ABC mutta se on lähellä Tamperetta..

Joo on... ilmaisin itseäni huonosti, eli tosiaan jatketaan matkaa vielä Jyväskylästä eteenpäin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tarkoitus on siis jatkaa matkaa Itä-Suomeen saakka, mutta pitäisi pysähtyä iltapalalle jonnekin tuolle välille. Ja sitten olisi toiveena, että lapset nukkuisivatkin yöunia loppumatkan... :)

Meidän matka Tampesteristä itä-Suomeen on yleensä Keljonkankaan tai Vaajakosken ABC, sit seuraava pysähdys Pieksämäen tai Varkauden ABC:lla ja viimeinen kolmannes menee ilman pysähdystä.

Meidän matka Tampesteristä itä-Suomeen on yleensä Keljonkankaan tai Vaajakosken ABC, sit seuraava pysähdys Pieksämäen tai Varkauden ABC:lla ja viimeinen kolmannes menee ilman pysähdystä.

OK, eli ilmeisesti tuo Keljonkangas on tosiaan ainut, sinne siis :) Varkauden pysähdys koitetaan skipata, jos ja kun lapset toivon mukaan nukkuisivat jo yöuniaan...

OK, eli ilmeisesti tuo Keljonkangas on tosiaan ainut, sinne siis :) Varkauden pysähdys koitetaan skipata, jos ja kun lapset toivon mukaan nukkuisivat jo yöuniaan...

Niin siis Keljonkangas lienee ennen Vaajakoskea?

Joo, Keljonkankaan ABC on suunnilleen kymmenisen kilometriä ennen Jyväskylää. Matkan varrella on kyllä myös esim. Patalahden Esso, mutta me on suosittu noita leikkipaikallisia taukopaikkoja.

Joo, Keljonkankaan ABC on suunnilleen kymmenisen kilometriä ennen Jyväskylää. Matkan varrella on kyllä myös esim. Patalahden Esso, mutta me on suosittu noita leikkipaikallisia taukopaikkoja.

OK, kiitos sinulle :)

Ok, no sit ehdottomasti jyväskylän ABC....

Ok, no sit ehdottomasti jyväskylän ABC....

Siis se taitaa olla Keljonkankaalla...

Yhteistyössä