Mikä hiivalääke teillä auttaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!

Vieras
Laitoin neljä päivää sitten canesten kapselin ja voidetta olen käyttänyt sen neljä päivää mutta mitään apua ei siitä ole. Onko jotain parempaa lääkettä mitä olette käyttäneet? Vai onko aina teillä tehonnut tuo canesten?

Ei ole tehonnut. Aika usein on joutunut laittaa 2 kuuria peräkkäin. Kaikkein huonoiten on auttanut se Canestenin 1 kapselin hoito. Varsinkaan raskaus- ja imetysaikana se ei sula kunnolla. Olethan myös pyykännyt kaikki alushousut 60 asteessa?

Lääkriltä saa reseptin tehokkaampaan lääkkeseen.

mullakin noi kapselit on ollu ihan yhtä tyhjän kanssa (varsinkin ne jossa on vain se 1 kapseli ).. Paras on ollut gyno daktarin voide. Sitä laitetaan asettimella sisälle ja rasvana päälle viikon ajan ja toimii tosi hyvin ja on halvempi kuin noi canestenit.
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=54878%28yabasecatalog%29&category=intiimituotteet%28yasalescatalog%29/hiivatulehdus%28yasalescatalog%29

Mä hain 14 vuotta sitten lääkäriltä reseptin siihen yhteen pilleriin. Oli niin usein hiivaa. Se yksi pilleri on riittänyt tähän asti! Sattumaa varmaan, mutta hyvin tehosi.

Mulla on tehonnut se, että olen jättänyt kaiken sokerin ja valkoset jauhot veks jokskin aikaa, ja laittanut reippaasti luonnonjugurttia alapäähän useaan kertaan päivässä :whistle:

Tää on ihan kätilön suositus, ja vanhan kansan tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Mulla on tehonnut se, että olen jättänyt kaiken sokerin ja valkoset jauhot veks jokskin aikaa, ja laittanut reippaasti luonnonjugurttia alapäähän useaan kertaan päivässä :whistle:

Tää on ihan kätilön suositus, ja vanhan kansan tapa.

:D Pitääpä koittaa.

Yhteistyössä