Alapään kutina ja turvotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutina

Vieras
Mulla on ollu nyt pari päivää aivan kamala kutina alapäässä. Häpyhuulet on ihan turvoksissa, monta kertaa suuremmat kun normaalisti ja kutittaa älyttömästi. <mitään hiivaa se ei kai oo ku ei tuu mitään vuotoja tms... Onko kellään ollu samanlaista? Mikä siihen on auttanu. Ite oon kokeillu canesten voidetta mutta ei siitä mitään hyötyä oo ollu. Kusellaki pitää käydä tippa linssissä :( AUTTAKAA mitä mä teen!!!

iha ku mun suusta pari viikkoa sitten ja hiivatulehdushan se oli. Canesten voidetta saa käyttää raskaana ja suosittelen. helpottaa aika nopeesti. ja raskaus viikot mulla oli sillon 15 eli iha kun mun suusta toi kysymys.

[QUOTE="heh";22798016]iha ku mun suusta pari viikkoa sitten ja hiivatulehdushan se oli. Canesten voidetta saa käyttää raskaana ja suosittelen. helpottaa aika nopeesti. ja raskaus viikot mulla oli sillon 15 eli iha kun mun suusta toi kysymys.[/QUOTE]

eiks ap sanonu et on jo canestenia laittanu mut ei ole auttanut??

Ulkosynnyttimien hiivatulehdukselta toi kyl kuulostas,plus vois olla pissatulehdus?

Ootko sä nyt parina päivänä koettanu sitä voidetta?Vai ihan pitemmänki ajan?

Mulla on ollut alapää järkyttäväksi turvonnut molemmissa raskauksissa. Kysyin asiasta lääkäriltä, ja vastaus oli, että on aika yleistä. Siinä taas yksi raskausvaiva, josta kukaan ei puhu...

Esikoista odottaessa oli just tollasta ja paheni vaan loppua kohden. Aattelin et ei koskaan enää... :/ Ja toista odottaessa ei mitään, alakerta ei turvonnut, kutissut tai mitään. Canestenit kehiin, helppas mulla pariks päiväks kerrallaan.

Itsekkin olen ihan alussa raskaudessa ja on jo toisen kerran alapää turvoksissa, edellisestä kerrasta on kyllä jo muutama vuosi enkä ollut silloin raskaana. Turpoaminen kyllä tilanteessani johtuu kutinasta, koska en malta olla räpläämättä kutisevaa paikkaa. Edellisellä kerralla palautumiseen meni muutama päivä, pitää vain maltaa olla räpläämättä. Tilanne ei muuten haittaisi kuin kutinan puolesta, mutta olen naimisissa ja minusta ei ole mukavaa, jos joku näkee haarovälini kahden kokoiseksi turvonneena ja aivan punaisena.