Alapää punakka ja ärhäkkä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut :O

Vieras
Oon 18-vuotias nuori naikkonen, käyttäny e-pilleireitä kuukautiskipuun nytten 2vuotta. Kesällä huomasin että yhtäkkiä alapääni oli punainen ja ärsyyntyi pienestäkin kosketuksesta. Häpyhuulet ihan tulipunaset ja turvoksissa(kait). Mutta on joskus ollu, että ei kutita, eikä mitään. Mutta sitten taas on niitä päiviä ku sattuu niin hitsisti. Olin vähän aikaa ennen sitä vetäny alapääni melkein posliiniksi. Pelkäsin, että olin saannu jonku seksitaudin, mutta sitten tulikin mieleen, että oon harrastanu viimeeks 15vuotiaana seksiä ja silloinkin kondomin kanssa, suljin sen vaihtoehdon pois. Kesällä tämä alapäätä helpotti kun viileellä vedellä vähän taputtelin, ja nukuin ilman alushousuja. Toissa päivänä googletin nämä oireet ja selville tuli, että tämä voisi olla Hiivatulehdus, muistin, että äitini oli joskus kertonut minulle, että hänkin oli nuoruudessaan sairastanu tätä monta vuotta, ennenkuin sai tämän pois. Uskalsin siis toissapäivänä vasta kertoa mammalle asiasta ja hän oli heti huolissaan, että kun se on niin kamalaa. Äiti haki minulle seuraavana päivänä apteekista Canesten Combi pakkauksen. Eilen siis laitoin illalla puikon emättimeen ja voidetta ulkoisesti alapääni ympärille. Nyt vähän on poltellu tänään alapäässä, mutta lapussa luki, että haittavaikutuksia on ja luulen, että kun alapää on kuitenki nyt sen verran arka niin ei ihme jos tuo polttelee!

ONKO kellään muulla vastaavia?