Haiseeko teidän alapää kitkerälle ja tuleeko haju housujen läpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla alapää haisee etenkin näin kesällä että myös muut sen haistaa. Harvemmin käytän alushousuja hameen kanssa, niin esim.kauppajonossa huomaan kun muut nuuhkii ja huomaan naamasta että haju on hirveä mikä minusta lähtee. Mikä tähän hirveään vitunn hajuun auttaa? Alapää valuttaa myös vuotos mikä haisee mädäntyneelle sillille.

Minulla alapää haisee etenkin näin kesällä että myös muut sen haistaa. Harvemmin käytän alushousuja hameen kanssa, niin esim.kauppajonossa huomaan kun muut nuuhkii ja huomaan naamasta että haju on hirveä mikä minusta lähtee. Mikä tähän hirveään vitunn hajuun auttaa? Alapää valuttaa myös vuotos mikä haisee mädäntyneelle sillille.
Sinulla on emätintulehdus, joka vaatii gynekologilla käyntiä.

Miten kehtaan mennä näin haisevan vitunn kanssa vastaanotolle? Pyörtyy kait se siihen silakan hajuun kun levitän haisevan vitunn sen eteen tutkittavaksi? ap
On erikoistunut vuotoihin, hajuihin jne. Ongelman selvittäminen on se juttu siis raakaa työtä.
Sinuna en uskaltaisi pitää tulehdusta yllä vann hakeutuisin mahdollisimman pian lääkäriin. T. Munasarjat ja kohtu lähti

Emätintulehdusten itsehoito
Emätintulehduksen hoito on syyn mukainen eli kohdistuu tulehduksen aiheuttajaan. Emättimen hiivasienitulehdukseen tarkoitettuja emätinpuikkoja saa apteekista ilman reseptiä, samoin kuiviin limakalvoihin tarkoitettuja estradioli- tai estriolipuikkoja. Muut tulehdushoidot vaativat lääkärin tutkimuksen ja reseptin.

Netissä on erilaisten tuotteiden nimiä tai käy itse katsomassa apteekissa. Sekä muitakin ohjeita tähän vaivaan.Voi nämä reseptivapaat tuotteet auttaa. Lääkärille elleivät auta.

Yhteistyössä