Mikä asento

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninnix

Vieras
Kerrohan mies mikä sinusta on mukavinta siis seksissä? Mikä asento? Onko suihinotto parasta? Ainakin minusta vie puhdin pois miehestä ja se on paha juttu. Tykkääkö mies ihan oikeesti nuolla naista? Minusta se on kivaa...ihanaa mutta mitä se on miehestä?

Joo,oikeassa olet siinä suihinotossa.Itse kuitenkin pidän henk.koht.nuolla naista varsinkin 69-asennossa mutta varsinainen akti joko normaalisti takaapäin tai sitten siten että olen naisen kanssa kyljellään ja siitä takaapäin,pääsee mukavasti hieromaan klittaa samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Naiselta vastaus:
Minun mieheni ainakin nuolee hyvät orkut ja sanoo pitävänsä siitä. Sen jälkeen kun tulee sisääni, on mukavan kuumat ja kosteat ja piukat paikat.

Tuosta minäkin pidän. Sen jälkeen on tuntuu parhaalta, kun nainen tulee päälle ja saa itse vain naatiskella. Jos hyvin käy niin vaimo tulee toisen kerran.

Parastahan on se, että asentoja vaihdellaan tilanteen ja tunnelman mukaan. Taka-asennot on aina kivoja, alla on mukava olla ja antaa naisen hoitaa oma osansa hommista (ja samalla katsoa kuinka tissit heiluu), lähetyssaarnaajassa on läheinen tunnelma ja jossain välissä 69 on oikein paikallaan.

Mutta ensin nuollaan ainakin märäksi ja turvoksiin, jos ei korvista kiskota kesken pois niin ekaan orkkuun asti. Nuoeminen ON kivaa!

Parastahan on se, että asentoja vaihdellaan tilanteen ja tunnelman mukaan. Taka-asennot on aina kivoja, alla on mukava olla ja antaa naisen hoitaa oma osansa hommista (ja samalla katsoa kuinka tissit heiluu), lähetyssaarnaajassa on läheinen tunnelma ja jossain välissä 69 on oikein paikallaan.

Mutta ensin nuollaan ainakin märäksi ja turvoksiin, jos ei korvista kiskota kesken pois niin ekaan orkkuun asti. Nuoleminen ON kivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnix:
Kerrohan mies mikä sinusta on mukavinta siis seksissä? Mikä asento? Onko suihinotto parasta? Ainakin minusta vie puhdin pois miehestä ja se on paha juttu. Tykkääkö mies ihan oikeesti nuolla naista? Minusta se on kivaa...ihanaa mutta mitä se on miehestä?
Nainen ratsastaa, siinä asennossa on kaikkein paras hyväillä ja imutella rintoja. Kyllä suihinotta tekee kutaa, mutta yleensä vain asentojen vaihdon yhteydessä, joskus harvoin loppuunasti ja silloin jaamme spermasatsin, eli vaimo tulee antamaan kostean suukon.Pimpin nuoleminen kiihottaa minua aivan hirveästi, on todella harva kert kun en nuole vähintään paria kertaa aktin aikana pimppiä. Pidän siitä todella ja niin tuntuu vaimokin pitävän.