Mikä ärsyttää miehessä eniten?? Vai onko jollakulla täydellinen mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GRRR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GRRR

Vieras
GRRR! Joskus kyllä IHAN KAIKKI miehessä ärsyttää! Vaikka ois ihan pukkuasia niin jos on itse vaan huonolla tuulella niin kyllä mies saa kuulla kunniansa!

Nytkin olisin halunnut kuunnella tietokoneelta musiikkia, mutta mies on eilen tietsikkaa rassatessaan irrottanut kajarien johdot enkä osaa ja jaksa tuolta johtoviidakosta alkaa niitä yhdistelemmään! Kyllä mies kuulee kunniansa, kun tulee kotiin....

No hmm... Kyllä monikin asia, mutta kaikki aika ohimenevästi! :D Kitaran soitosta taidan joskus valittaa, kun just silloin mun mielestä sen tarttis esim. luoda lumet tai jotain. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
No hmm... Kyllä monikin asia, mutta kaikki aika ohimenevästi! :D Kitaran soitosta taidan joskus valittaa, kun just silloin mun mielestä sen tarttis esim. luoda lumet tai jotain. :D

Ja minä taas valitan, kun ukko häipyy tekemään jotain hommia -luomaan esim. ne lumet tms... Kun haluisin, että se ois mun ja vauvan kanssa. Vaikka sitten hautauduttaiskin lumikinoksen alle :)

hitaus...syö hitaasti, jos lähdetään johonkin sitä saa aina odottaa.. Jos kysyt jotain voi mennä vaikka kuinka kauan ennenkuin vastaa..

Tossa nyt muutama..