K
koskaan ei tiedä
Vieras
Oletteko tehneet mitään "lausuntoa" tai toivomusta että kelle lapset menevät jos lasten vanhemmille sattuu jotain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Ex:lle, siis yhteiset piltit
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Ex:lle, siis yhteiset piltit
Niin mutta jos myös Exällesi sattuisi jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:En kyllä yhtään tiedä mitä laki asiaan sanoo, mutta jos nyt mietin niin ilman muuta mä oletan jonkun lähisukulaisen ottavan lapsen luokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:minun vahemmille, paperit on tehty jos jotain sattuu ettei miehen vanhemmat vai saa mitään otetta nuihin lapsiin. jos minun vanhemmat ei käy on esikoisen kummit toisena toivomuksena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:En kyllä yhtään tiedä mitä laki asiaan sanoo, mutta jos nyt mietin niin ilman muuta mä oletan jonkun lähisukulaisen ottavan lapsen luokseen.
Entä jos ei ole sellaisia lähisukulaisia joille haluaisi lapsensa menevän? Mä ainakin haluaisin että lapsi kasvaa ns. normaali-ikäisten vanhempien kanssa, joilla kenteis samanikäisiä lapsiakin en reippasti yli 60-vuotiaan mummon kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja narikka:minun vahemmille, paperit on tehty jos jotain sattuu ettei miehen vanhemmat vai saa mitään otetta nuihin lapsiin. jos minun vanhemmat ei käy on esikoisen kummit toisena toivomuksena![]()
Niin teillä on paperit jossa esitätte toiveen asiasta.
Miten niin moni luulee että lapset voi testamentata jollekkin??
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja narikka:minun vahemmille, paperit on tehty jos jotain sattuu ettei miehen vanhemmat vai saa mitään otetta nuihin lapsiin. jos minun vanhemmat ei käy on esikoisen kummit toisena toivomuksena![]()
Niin teillä on paperit jossa esitätte toiveen asiasta.
Miten niin moni luulee että lapset voi testamentata jollekkin??
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ei satu