Lapset ensin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapset ensin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapset ensin

Vieras
Surettaa monesti uusperheiden lapset. Ero toisesta vanhemmasta on muutenkin rankka prosessi ja jos vielä joutuu sietämään uusia perheenjäseniä vastoin omaa tahtoa.
Ja entä ne lapset jotka joutuvat kokemaan elämänsä aikana useamman eron isä- tai äitipuolestaan ja niistä uusista sisaruksistaan. Ehtivät tottua ja oppia rakastamaan uusia perheenjäseniä ja taas tottumaan uusiin uuden eron jälkeen.

Ihmeellistä ettei omien lasten etua mieti edes lasten oma äiti tai isä. Hyvä jos sattuu niin että uusi äiti- tai isäpuoli ja uudet sisarukset pysyvät lasten elämässä ja uusperhe on onnellinen, mutta on väärin lasta kohtaa väkisin totuttaa hänet uuteen perheeseen ja erottaa hänet vielä siitäkin ja totuttaa taas uuteen.

joo-o. Mä ainakin mietin! ei tulis mieleenkään esitellä mitään miestä lapselle ainaskaan heti ekalla tapaamisella.... ja ilmeisesti isänsäkin miettii, kun on kai jo hyvän tovin seurustellut ja ei oo lapsi kyllä tietääkseni tyttöystävää tavannu...

Itse olen seurustellut eron jälkeen kaksi kertaa, toista miestä likka ei tavannut koskaan ja toiseen hän ehti tutustua vähän. Jos vielä alan seurustella, niin en pidä mitään kiirettä tutustuttaa likkaa ja sitä miestä. Parempi varmistaa tuleeko jutusta yhtään mitään.

Yhteistyössä