mihin ruokaan tai juomaan et voisi ikinà kyllàstyà?

namittelija
Minäkin tykkään Kartanon perunalastuista :)
Samoin vuohenjuustosta, pestosta ja parmesanista.

Ruisleipä, siis se ihan yksinkertaisimmalla reseptillä tehty on aina hyvää.
Samoin maito.

Mutta en sano ettenkö noihinkin voisi kyllästyä joskus. Selkeitä lemppareita kyllä on, ne vaihtelee kausittain ja palaa aina takaisin.
Meillä on tosi samanlainen maku, tykään myös noista luettelemistasi jutuista...

[QUOTE="Mamma italiana";23370045]mun arvio omassa elàmàssàni: olen syònyt ehkà semmoset 900 pizzaa, ehkà enemmànkin. ajattele mimmonen vuori niistà tulisi jos laittaisi pààllekàin[/QUOTE]
:D

Semmosta pizzaa en jaksa syödä usein, jossa kinkku ei ole oikeaa ja joka ei muutenkaan ole hyvää... Kun tilaa pizzaa, se on sitä ällöä useimmiten ja sen syömisestä tulee morkkis. Ehkä hyvääkään ei jaksaisi ihan loputtomasti syödä.

Viimeksi muokattu:
"Mamma italiana"
tàssà muuten mun lista semmosista hyvistàkin ruoista ja aineksista joihin kyllàstyn tosi nopeasti enkà voi syòdà kauheen suurta annosta ettei alkais tòkkii:

-makkara
-kananmuna
-purkkitonnikala
-pesto (vaikka tekis ite, hih)
-majoneesi
-hummeri
-lohi

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23370076:
:D

Semmosta pizzaa en jaksa syödä usein, jossa kinkku ei ole oikeaa ja joka ei muutenkaan ole hyvää... Kun tilaa pizzaa, se on sitä ällöä useimmiten ja sen syömisestä tulee morkkis. Ehkä hyvääkään ei jaksaisi ihan loputtomasti syödä.

Mun mielestä hyvässä pizzassa on ohut pohja, tomaattia ja ilmakuivattua kinkkua ja tuoreita herkkusieniä. Ja joko aurajuustoa tai mozzarellaa :p

tässä pari..
Juustot :p Ihan kaikki käy, tällä hetkellä suurin himo on paistettuun vuohenjuustoon, voi luoja että se on hyvää!

Sipsit. Paheeni, josta en pääse varmaan ikinä. On vaan niin hyvää...

Kahvi <3

Kesällä voisin elää herkkusienillä, jotka on täytetty aurajuustolla ja sipulilla, päälle kietaistu pekoni.

Pekoni, aah....

"kemeli"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23369925:
Hyvää pizzaa voisi syödä aika pitkään. Hyvää pizzaa saa täällä vaan Flamingon sisilialaisesta ravintolasta.
Pitää testata. Peruspitserian mömmöt tökkii pahasti nykyään. Voi kun sais sellasta pitsaa, kun Budapestissa tai Italiassa (no Sisialainen on varmaan kutakuinkin sitä). Tuossa paikassa on vaan aika usein jonoa vähän liikaa.

Yhteistyössä