mihin ruokaan tai juomaan et voisi ikinà kyllàstyà?

"pypylleröinen"
Juomista colaan. Ihan kunnon sokericolaan siis. Ja nimenomaan just cocacolaan. Yks iso syy siihen, miks alotin karppauksen, pääsin riippuvuudesta eroon. Nyt ei tee enää sitä mieli (tajusin sen muuten just nyt), paitsi mättöpäiviä mä kyllä sitä yleensä juon kuitenki. Tapa kai.
Ruoista imelletty perunalaatikko. Ja naudansisäfileestä mediumpihvi bearnaise- tai kanttarelli/suppilovahverokastikkeella. Yks iso herkku on myös iiiiso rosamunda-uuniperuna, päälle paljon voita (ja valkosipulikastiketta). Fetasalaatti kanssa sellasta, että voisin syödä vaikka päivittäin, niinku valkosipulikatkaravutki :)

"pypylleröinen"
[QUOTE="Mamma italiana";23369631]se mustapekan sisarjuustoko?[/QUOTE]

Just se :) Niiiin hyvää :) Itseasiassa mulla on jääkaapissa sitä aina vähintään 2pkt :D Nyt silleä ois puolikas avattuna, mietin, että hakisinko ja söisin pois... :D

"Mamma italiana"
[QUOTE="pypylleröinen";23369659]Just se :) Niiiin hyvää :) Itseasiassa mulla on jääkaapissa sitä aina vähintään 2pkt :D Nyt silleä ois puolikas avattuna, mietin, että hakisinko ja söisin pois... :D[/QUOTE]

hae vain ;)

herkkuhipiä
Oi voi... ekana tuli mieleen:

- maapähkinävoi
- punaviini
- suklaa
- kartanon perunalastut
Noita kolmea vikaa voisin syödä mielin määrin, mutta lisäisi listalle myös lakun, salmiakin, teen ja hapankorput voilla ja juustolla. Aino ihana suklaa -jäätelöön on myös vaikea kyllästyä.

Kyllä varmaan paljon muitakin, mutta parempi, etten luettele. Voi tulla kaupassa heräteostoksia...

oih
- racletet. Kun perhe on pois muutaman päivän niin mä syön joka päivä racletteja ja hörppäsen pari senttiä punaviiniä kaveriksi. Tähän mennessä neljä päivää peräjälkeen on vielä maistunut oikein hyvältä.
- pizza
- mozzarella-avocado-salaatti paahdetuilla pinjansiemenillä
-tuorepasta, kaveriksi silputtua tomaattia, paprikaa, aurinkokuivattua tomaattia ja vähän fetaa

-kapteenin Salmix karkit

Minäkin tykkään Kartanon perunalastuista :)
Samoin vuohenjuustosta, pestosta ja parmesanista.

Ruisleipä, siis se ihan yksinkertaisimmalla reseptillä tehty on aina hyvää.
Samoin maito.

Mutta en sano ettenkö noihinkin voisi kyllästyä joskus. Selkeitä lemppareita kyllä on, ne vaihtelee kausittain ja palaa aina takaisin.

Mä olen tykästynyt yhteen kesäkurpitsapastaan siihen malliin että mä olen viimeisen reilun puoli vuotta tehnyt sitä tosi usein. Ehkä niinkin usein että olen jo joutunut miehelle selittämään miksi meillä on taas sitä ruokana :ashamed: :D

Juustot ja oluet on sellaisia että niihin mä en varmaan koskaan kyllästy :p

KUlli
Corona -olut
Valio Viola salaattijuusto
Abban tonnikala tomaatissa
Vuohenjuusto
Persikat
Tomaatit¨
Banaanit
Hapankaali
Lohi
Maustamaton jogurtti
Kahvi ja tee
Maissi
Tumma Maraboun minttusuklaa
Sipulit

Noilla pärjäisin varmaan loppuelämäni

namittelija
- racletet. Kun perhe on pois muutaman päivän niin mä syön joka päivä racletteja ja hörppäsen pari senttiä punaviiniä kaveriksi. Tähän mennessä neljä päivää peräjälkeen on vielä maistunut oikein hyvältä.
- pizza
- mozzarella-avocado-salaatti paahdetuilla pinjansiemenillä
-tuorepasta, kaveriksi silputtua tomaattia, paprikaa, aurinkokuivattua tomaattia ja vähän fetaa

-kapteenin Salmix karkit
Mitä on RACLETET??

"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23369925:
Hyvää pizzaa voisi syödä aika pitkään. Hyvää pizzaa saa täällä vaan Flamingon sisilialaisesta ravintolasta.
mun arvio omassa elàmàssàni: olen syònyt ehkà semmoset 900 pizzaa, ehkà enemmànkin. ajattele mimmonen vuori niistà tulisi jos laittaisi pààllekàin

Yhteistyössä