mihin ruokaan tai juomaan et voisi ikinà kyllàstyà?

ajatellaan ettà sòisit tai joisit sità tosi usein.
minusta melkein kaikkeen.

joskus mun suurinta herkkua olivat perunalastut, ei enàà
jààtelòà ostan nykyààn tosi harvoin
pizzaankin joskus kyllàstyin
johonkin tiettyyn viinin olen kyllàstynyt
kiinalainen ruoka on hyvàà, mutta ei siihen tule enàà semmosta himoa kuin ennen

"vieras"
Yksi tietty nami, sellainen iso, pehmeä, joulunajan Enkeli-suklaan tyyppinen karkki. Ruuista hmm... kaalilaatikkoa syön harvoin, mutta voisin kuvitella syöväni useinkin. Siihen kyllä varmaan kyllästyisin. Hyvin tehty perunamuusi, siihen ei voi kyllästyä, mutta lisuketta pitää vaihdella ;) Ja juomista ainakin vesi, Pepsi maxiin en ole ainakaan vielä vuodessa kyllästynyt, päivittäisestä juomisesta huolimatta.

Juustot, en ikinä kyllästy juustoihin! Juomista sanottava kyllä hyvä viini. Vettäkin meinasin, mutta liian tylsä vastaus :D
mà en varsinaisesti ole kyllàstynyt juustoihin, mutta ei mulla niihinkààn ole tàllà hetkellà kauhee himo. niistà on tullut tavallaan ihan standardiruokaa

ja pakko olla niin hankala ettà vettàkin on vaihdeltava (tavallinen tai poreileva) . jossain vaiheessa join pelkàstààn mineraalivettà, nyt maistuu paremmalle toi tavallinen

"vieras"
[QUOTE="Yksvaan";23369326]Sellainen verinen häränpihvi, voi mahdoton. Nälkä tulee ajatellakin. Siihen hyvät valkosipulikermaperunat ja vaikka punkkulasi, niin avot.[/QUOTE]

Sama!

Lisäksi mulla avokadot on toinen. Ihan pelkästään syötynä, mutta voi olla mausteena vähän yrttisuolaa. Tai sitten se reikä täytettynä katkaravuilla.

Blue
Juustot, en ikinä kyllästy juustoihin! Juomista sanottava kyllä hyvä viini. Vettäkin meinasin, mutta liian tylsä vastaus :D
Nää on ne pakolliset kanssa. Lisäksi limenmakuinen vichy, kahvi ja itsetehdyt merisuolalla ja hunajalla maustetut juureschipsit.

muoks. Punaviini nimenomaan. Ja vielä yksi must: Somersbyn omenasiideri!! :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saima.
mà en varsinaisesti ole kyllàstynyt juustoihin, mutta ei mulla niihinkààn ole tàllà hetkellà kauhee himo. niistà on tullut tavallaan ihan standardiruokaa

ja pakko olla niin hankala ettà vettàkin on vaihdeltava (tavallinen tai poreileva) . jossain vaiheessa join pelkàstààn mineraalivettà, nyt maistuu paremmalle toi tavallinen
Ei mullakaan varsinaista himoa ole juustoon tai viiniin (noh, ehkä vähän :p), mutten silti ole kyllästynyt. ;)

Perusruuat uppoaa aina eli kaurapuuro, ruisleipä ja maito. Ne on niin yksipuolisia maultaan, ettei niihin vaan voi kyllästyä! Puuro ja leipä on aina erilaisia riippuen, mitä ottaa seuraksi, tällä hetkellä kaurapuuro on super-nam kotitekoisen luumuhillon kanssa ja vatsa kiittää (2 vk synnytyksestä).

Yhteistyössä