mihin ruokaan tai juomaan et voisi ikinà kyllàstyà?

"Mamma italiana"
[QUOTE="jojo";23371459]Mainitsen vielä tuoreet kirsikat :p

Jos niitä saisi ympäri vuoden ja kohtuuhintaan, ai että niitä kuluisi PALJON![/QUOTE]

ai ettà ne onkin hyvià, nami

"kahvikissa"
Mihin tahansa ruokaan saattaisin kyllä kyllästyä, jos liian usein söisi.
Mutta kahvia voi juoda joka päivä, monta kertaa päivässä ja siihen ei kyllästy koskaan

"Mamma italiana"
[QUOTE="kahvikissa";23371496]Mihin tahansa ruokaan saattaisin kyllä kyllästyä, jos liian usein söisi.
Mutta kahvia voi juoda joka päivä, monta kertaa päivässä ja siihen ei kyllästy koskaan[/QUOTE]

mà kyllàstyin siihenkin, tai ehkà kyse ei ollut varsinaisesta kyllàstymisestà vaan makujen muuttumisesta (esim kahvin paahdon suuhteen)

"puddighinu"
veteen, intialaiseen ruokaan, yhtiin tiettyihin kekseihin (tosin vain tietyn leipomon valmistamana), juustoon ja jugurttiin. Muutenkin päivän ruokavalio koostuu lähinn myslistä, jugurtista ja juustosta...

"puddighinu"
[QUOTE="pypylleröinen";23369611]Juomista colaan. Ihan kunnon sokericolaan siis. Ja nimenomaan just cocacolaan. Yks iso syy siihen, miks alotin karppauksen, pääsin riippuvuudesta eroon. Nyt ei tee enää sitä mieli (tajusin sen muuten just nyt), paitsi mättöpäiviä mä kyllä sitä yleensä juon kuitenki. Tapa kai.
Ruoista imelletty perunalaatikko. Ja naudansisäfileestä mediumpihvi bearnaise- tai kanttarelli/suppilovahverokastikkeella. Yks iso herkku on myös iiiiso rosamunda-uuniperuna, päälle paljon voita (ja valkosipulikastiketta). Fetasalaatti kanssa sellasta, että voisin syödä vaikka päivittäin, niinku valkosipulikatkaravutki :)[/QUOTE]

ihan pakko kertoa...englannissa asuessa mä tein imellettyä perunalaatikkoa kesälläkin... :D

Pastaruuat ja juusto.Rakastan pastaruokia ja oon juustohullu:D
Puolimakeisiin kuohuviineihin en kyllästy,muut juomat kyllä vaihtelee.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23371597:
väkisin tulee mieleen yhdestä sun alotuksesta se että laitat sitä etanasalvaa munavoin sijasta karjalanpiirakan päälle. :D
Sitä etanasalvaa laitetaan mun arpinaama-arska-naamaan. :D

Munavoi on oikeesti ihan käsittämättömän hyvää, paitsi jos se on tehty semmoseen margariiniin.

Yhteistyössä