vierailija
Katrie tekee nyt jannen entistä työtä ,työtä minkä Janne vapaaehtoisesti lopettiJa mitä Katrie siis tekee?
Katrie tekee nyt jannen entistä työtä ,työtä minkä Janne vapaaehtoisesti lopettiJa mitä Katrie siis tekee?
Siitä ei-ihmisestä ei kannata välittää. Se elää vihasta.Minulla on kuollut ystäviä AIDSiin. Tuo tuolla, joka edes viittii vihjata, että joku haluaa sen vapaaehtoisesti, tarvitsee apua. Järkyttävä kommentti. Hänen sietää hävetä, ikävä kyllä tiedän hän ei ymmärrä sitäkään
Eli K kusettaa.Katrie tekee nyt jannen entistä työtä ,työtä minkä Janne vapaaehtoisesti lopetti
Kiitos. Kun luin tuon kommentin, en voinut ymmärtää miten joku voi olla noin synkkä ja inhottava.Siitä ei-ihmisestä ei kannata välittää. Se elää vihasta.
Otan osaa, että olet kokenut tuon.
Tuotanto palkannut ja Katrie toimii ohjeiden mukaan, saa palkan kuten Jannekin aiemmin.Eli K kusettaa.
Tällä sivulla on kaksi tuollaista. Onneksi ei enempää. Tietämättömiä raukkoja.Kiitos. Kun luin tuon kommentin, en voinut ymmärtää miten joku voi olla noin synkkä ja inhottava.
Kuten Janne. Eli ei se Janne kusettanut yhtään enempää vaikka niin täällä vääristelläänTuotanto palkannut ja Katrie toimii ohjeiden mukaan, saa palkan kuten Jannekin aiemmin.
Niinpä! Ajattele, nuo ihmiset voi äänestää vaikka Jannea!!!Ja nää ihmiset kaiketi äänestää! Ja kävelee meidän joukossa. Hui.
Enpä usko sä äänestätNiinpä! Ajattele, nuo ihmiset voi äänestää vaikka Jannea!!!
Eiköhän mies osaa jutella ja pitää seuraa ilman koulutusta. Suomen koulutus innostus on ihan outoa. Kaikkeen vaaditaan koulutus vaikka muualla maailmassa asiat opitaan tekemällä. En tarkoita kirurgia tai opettajaa jne mutta esim siivoojaksi koulutus? Ihan tajutonta.Miksi kukaan ei kirjoita mitään Jannen elämänilo- palvelusta. Tuollaista varten pitäisi olla vähintään lähihoitaja koulutus tai yritys joka toimii kotihoidossa. Sellaista varten tatvitaan aika paljon erilaisia lupia.
Ei se J mitään rokotteita anna. Kyllä sitä pystyy juttelemaan ilman lupia.Miksi kukaan ei kirjoita mitään Jannen elämänilo- palvelusta. Tuollaista varten pitäisi olla vähintään lähihoitaja koulutus tai yritys joka toimii kotihoidossa. Sellaista varten tatvitaan aika paljon erilaisia lupia.
Eikä luule. Tasa-arvolla haukutaanTäällä jotkut ihmiset luulevat tietävänsä kelle vastaavat ja ketä haukkuvat etenkin nämä jannefanit.
Niin. Ei tarvi huolehtia, että jää paitsiEikä luule. Tasa-arvolla haukutaan
Mitä sinä ajattelet hän tekee?Miksi kukaan ei kirjoita mitään Jannen elämänilo- palvelusta. Tuollaista varten pitäisi olla vähintään lähihoitaja koulutus tai yritys joka toimii kotihoidossa. Sellaista varten tatvitaan aika paljon erilaisia lupia.
Joo samaa mietin. Ei hän sano mitään kuin seuranpitoa jne. Miksi muka semmoiseen tarvitaan lupia ja koulutuksia? Tosin Suomi on sääntöjen ja tarpeettomien lupien maa että ehkä puhumiseen tarvitaan lupa ja koulutus täällä.Mitä sinä ajattelet hän tekee?
Näyttää että nää nipottaa kaikesta mitä J tekee. Mikään ei ole hyvä näille ihmisille.Joo samaa mietin. Ei hän sano mitään kuin seuranpitoa jne. Miksi muka semmoiseen tarvitaan lupia ja koulutuksia? Tosin Suomi on sääntöjen ja tarpeettomien lupien maa että ehkä puhumiseen tarvitaan lupa ja koulutus täällä.
Joo ja se lähenee jo vainoamista ja sairasta mieltä.Näyttää että nää nipottaa kaikesta mitä J tekee. Mikään ei ole hyvä näille ihmisille.
Minä olin itse vanhusten kodissa töissä ilman mitään koulutusta. Ja hyvin meni.Olen ollut kesätyön parempi kuntoisilla vanhuksilla seurana, ulkoiltiin , juteltiin, luin joillekin lehden, lämmitin ruuan ilman koulutusta, myös palvelukodeissa hoitoapulaisen nimikkeellä.