hems
Sima! nam, siihen en ikinä kyllästy-valkkari
-sima
-glögi
-äyriäiset
-intialainen ruoka
-tortillat
siinä ne toistaiseksi
Sima! nam, siihen en ikinä kyllästy-valkkari
-sima
-glögi
-äyriäiset
-intialainen ruoka
-tortillat
siinä ne toistaiseksi
Jep koukuttavia.. sallin niitä itselleni tooosi harvoin. Nimenomaan ne basicit on parhaita, ei muita mausteita kuin suola. Ja jonkun hyvän punaviinin kanssa... oi oi oi ....no on muuten selvàstikin muita perunalastuja parempia
Tahdotko kertoa mitä siinä itse tehdyssä vinaigrettessa on?kahvi ja salaatti. Syon melkein joka paiva salaattia, jossa on jaavuorisalaattia, tomaattia ja mozzarellaa ja itsetehty vinaigrette. Ilman omaa vinaigrettea tuskin salaatti joka paiv maistuisikaan.
Noita kolmea vikaa voisin syödä mielin määrin, mutta lisäisi listalle myös lakun, salmiakin, teen ja hapankorput voilla ja juustolla. Aino ihana suklaa -jäätelöön on myös vaikea kyllästyä.Oi voi... ekana tuli mieleen:
- maapähkinävoi
- punaviini
- suklaa
- kartanon perunalastut
Mitä on RACLETET??- racletet. Kun perhe on pois muutaman päivän niin mä syön joka päivä racletteja ja hörppäsen pari senttiä punaviiniä kaveriksi. Tähän mennessä neljä päivää peräjälkeen on vielä maistunut oikein hyvältä.
- pizza
- mozzarella-avocado-salaatti paahdetuilla pinjansiemenillä
-tuorepasta, kaveriksi silputtua tomaattia, paprikaa, aurinkokuivattua tomaattia ja vähän fetaa
-kapteenin Salmix karkit
mun arvio omassa elàmàssàni: olen syònyt ehkà semmoset 900 pizzaa, ehkà enemmànkin. ajattele mimmonen vuori niistà tulisi jos laittaisi pààllekàinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23369925:Hyvää pizzaa voisi syödä aika pitkään. Hyvää pizzaa saa täällä vaan Flamingon sisilialaisesta ravintolasta.