R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siihen, millaisena hän näki minut. :heart: Siihen millasta oli, kun joku ajatteli musta hyvää ja piti mua sylissä.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ttt:Alkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin![]()
Ootkos mun mieheni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siihen, millaisena hän näki minut. :heart: Siihen millasta oli, kun joku ajatteli musta hyvää ja piti mua sylissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Huumoriin ja hyvään läppään...Noh, rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että näin 19 vuoden jälkeen nuo ominaisuudet pistää välillä ärsyttämään, ku mistään ei voi jutella vakavasti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Huumoriin ja hyvään läppään...Noh, rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että näin 19 vuoden jälkeen nuo ominaisuudet pistää välillä ärsyttämään, ku mistään ei voi jutella vakavasti. :xmas:
Tästä oli vasta tehty oikein tutkimuskin, että ajan myötä ne piirteet mihin toisessa ihastui, alkaa nyppimään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin![]()
No noilla kriteereillä sulle olis kelvannut aika moni...