Minä myösAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siihen, millaisena hän näki minut. :heart: Siihen millasta oli, kun joku ajatteli musta hyvää ja piti mua sylissä.
Ootkos mun mieheniAlkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin
Paas kuvaa kehiin niin selviääAlkuperäinen kirjoittaja ttt:Ootkos mun mieheniAlkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin
No noilla kriteereillä sulle olis kelvannut aika moni...Alkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin
Veit sanat suustani. Näin minullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siihen, millaisena hän näki minut. :heart: Siihen millasta oli, kun joku ajatteli musta hyvää ja piti mua sylissä.
Tästä oli vasta tehty oikein tutkimuskin, että ajan myötä ne piirteet mihin toisessa ihastui, alkaa nyppimäänAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Huumoriin ja hyvään läppään...Noh, rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että näin 19 vuoden jälkeen nuo ominaisuudet pistää välillä ärsyttämään, ku mistään ei voi jutella vakavasti. :xmas:
Näin. Ikävä vaan että ei mee enää tällain...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siihen, millaisena hän näki minut. :heart: Siihen millasta oli, kun joku ajatteli musta hyvää ja piti mua sylissä.
Kappas. Mehän ollaan (tai siis mä ) ihan tilastotapauksia.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tästä oli vasta tehty oikein tutkimuskin, että ajan myötä ne piirteet mihin toisessa ihastui, alkaa nyppimäänAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Huumoriin ja hyvään läppään...Noh, rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että näin 19 vuoden jälkeen nuo ominaisuudet pistää välillä ärsyttämään, ku mistään ei voi jutella vakavasti. :xmas:
Sehän se on vain mukavaa Monta ehdokasta tuli koeajettuakin Kenties juuri sinutkinAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:No noilla kriteereillä sulle olis kelvannut aika moni...Alkuperäinen kirjoittaja mies:D-kupin rintoihin, hoikkaan kroppaan ja tiukkaan pimppiin