Mihin rakastuit puolisossasi?

  • Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti
No, ulkonäköön :ashamed: :D ja silmiin varsinkin. Mun miehellä on IHANAT silmät ja silmäripset!
Me ei ensimmäisellä tapaamiskerralla edes puhuttu mitään, niin ei oikein siihen sisäiseen komeuteenkaan voinut rakastua. Mutta kun tutustuttiin, se meni kuitenkin kaiken edelle :heart:

Mies kuulemma rakastui ensisilmäyksellä mun suuriin, ruskeisiin silmiini ja huuliini.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Huumoriin ja hyvään läppään...Noh, rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että näin 19 vuoden jälkeen nuo ominaisuudet pistää välillä ärsyttämään, ku mistään ei voi jutella vakavasti. :xmas:
Tästä oli vasta tehty oikein tutkimuskin, että ajan myötä ne piirteet mihin toisessa ihastui, alkaa nyppimään :D
 
Rukoilijasirkka
Mies on sanonut rakastuneensa minussa minun ystävällisyyteen, (?) luovuuteen, vilkkauteen, pieneen kokoon ja ulkonäköön. Minulla oli kuulemma aina paljon hassuja juttuja kerrottavana. Ja kai hänkin halusi jonkun, joka rakastaa ja pitää sylissä.
 
Tanja
Hänestä huokuvaan rauhallisuuteen ja tasapainoisuuteen. Varmuuteen. Oli heti eka tapaamisella mies ; kohtelias, itsevarma (sopivalla tavalla, en tarkoita ylimielistä tärkeilijää), sanojensa tapainen... Toki ulkonäölläkin oli omat houkuttimensa mutta pään sisältö vakuutti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Huumoriin ja hyvään läppään...Noh, rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että näin 19 vuoden jälkeen nuo ominaisuudet pistää välillä ärsyttämään, ku mistään ei voi jutella vakavasti. :xmas:
Tästä oli vasta tehty oikein tutkimuskin, että ajan myötä ne piirteet mihin toisessa ihastui, alkaa nyppimään :D
Kappas. :D Mehän ollaan (tai siis mä ) ihan tilastotapauksia. :LOL:
 

Yhteistyössä