Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Niin Keittiönoita.
Se että tulen tähän ketjuun nikilläni jolla olen tuolla muuallakin jutuissa on yksi esimerkki että en kaipaa täällä ihqupisteitä.
Niitä ei todellakaan ropise sanomalla mielipiteensä etenkin uskovaisena, mutta se vähän niin kuin kuuluu tähän uskovaisena olemiseen.
Nykyään on niin upeeta ja muodikasta edustaa wiccalaisuutta tai buddhalaisuutta noin nuo esimerkiksi tähän mainitakseni.
Jeesukseen uskovat ei ole koskaan olleet IN eikä tule olemaankaan.
Kuten varmaan...jos olet palstalla paljon viettänyt aikaasi.. olet varmaan huomannut sen, että myös minä kirjoitan aina omalla nikilläni. Toiselle "mustalle" kirjoittaessani tällä värillä ei siis ole mitään väliä. koska sen suhteen seisomme täsmälleen samalla viivalla ja siten se on keskustelussamme epäoleellinen asia.
Maailmassa on paljon uskontoja ja paljon niihin uskontoihin uskovia. Sulla on toki oikeus olla haluamattakaan ymmärtää muunuskoisia, mutta kaiketi silloin myöls hyväksyt sen, jos joku ei halua myöskään ymmärtää sinun uskoisiasi? Tarkoitan tällä siis sitä, ett'ä jhos sinä et esim edes haluaisi ymmärtää minua, et varmaan myöskään edellytä, että minun pitäisi yrittää ymmärtää sinua? Eikö vain?
Mulla kuopus on Jeesukseen uskova ja musta on sekin hirveen surullista, että ajattelet omasta uskonnostasi noin. Ei mun poikani noinajattele. Mä taas...kun tästä useamman uskonnon perheestä olen vastuussa... ajattelen niin, että kukin uskossaan ja käyttäytymisessään edustaa myös muita samoin uskovia. Siis.... mitä vihamielisemmin tai suvaitsemattomammin suhtaudut toisiin uskoviin, sitä huonomman kuvan annat kaikista niistä, jotka uskovat kuten sinä. Ja vanha, mutta viisas totuus on, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.