hmm.
Kun lähdetään siitä näkökulmasta että on kolmiyhteinen Jumala ja langennut enkeli saatana, niin ne jotka ovat ottaneet Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajana elämänsä herraksi, voivat pyytää mitä haluavat, kunhan se on Jumalan mielenmukaista. Jumalan mielenmukaista on ensisijaisesti se että jokainen kuulisi evankeliumin(joh 3:16), pelastuisi ja se mikä on ihmiselle parhaaksi,kaikkien parhaaksi. Kun ihminen tulee uskoon hän saa sinetiksi pyhän hengen-rauhan ja otuuden hengen,puolustajan-Jumalan hengen. ihminen joka ei ole uskossa on saatanan puolella ja paholainen voi toimia tälläisen ihmisen kautta esim noidat, jotka palvovat pahoja henkiä(demoneja) ja kun seurauksena esim jokin tavara alkaa leijua tai muita outoja tapahtuu.. tämä sama ilmiö on kyseessä kaikissa niissä uskonnoissa joitka eivät palvele kolmiyhteistä Jumalaa(Isä, Poika, Pyhähenki).( http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/Luuk.11.html ) kopiokaa ja lukekaa koko11 luku, niin näette että Jo Jeesuksen aikana iohmiset esittivät samoja kysymyksi ja epäilyjä kuin tänäpäivänä. Mutta ero on siinä että Jumalan tahto on hycvä, ei pelkoa, vihaa katkeruutta kateutta,ym muita syntielämän seurauksia, Kristus antaa rauhan,pyhän henkensä, rakkauden, eheyttää ihmisen sydämmen haavat, antaa uskoa ja ihmisen elämä alkaa muuttuumaan,hengen hedelmä , josta raamattu puhuu. kokeilkaa itse! itse 5 vuotta sitten uskoon tulleena, en antaisi päiväkään pois Jeesuksen seuraamisesta, niin mahtava hän on ja paljon minua auttanut.
toivottavasti saitte selkoa kirjoituksestani, yhdellä kädellä kun tässä naputtelin.
toivottavasti saitte selkoa kirjoituksestani, yhdellä kädellä kun tässä naputtelin.