mihin nämä oireet sopivat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
alhaiset verenpaineet,huimaus,päänsärky ovat samaa oiretta. Siis alhainen verenpaine aiheuttaa noita ja verenpaine laskee raskauden puolessa välissä.

ei mulla esikoisesta näin laskenut, kun nyt on 42/91
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
alhaiset verenpaineet,huimaus,päänsärky ovat samaa oiretta. Siis alhainen verenpaine aiheuttaa noita ja verenpaine laskee raskauden puolessa välissä.

jeo.. näin mullaki oli puolivälissä raskautta. johtuu kuulemma verenohenemisesta noi oireet..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sunniee:
ei mulla esikoisesta näin laskenut, kun nyt on 42/91

siis täh? korkee alapaine ja törkeen matala yläpaine??

korkea alapainekko? nyt en ymmärrä..[/quote]

tarkotat varmaan että sun yläpaine on 91 ja alapaine 42 eli 91/42. ei ne toisinpäin voi olla :D
 

Yhteistyössä