M
mietityttää...
Vieras
todella alhaiset verenpaineet,huimaus,päänsärky,alapään kutina ja uupumus...niin ja olen oksentanut aamulla..ja rv 19 menossa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:alhaiset verenpaineet,huimaus,päänsärky ovat samaa oiretta. Siis alhainen verenpaine aiheuttaa noita ja verenpaine laskee raskauden puolessa välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:alhaiset verenpaineet,huimaus,päänsärky ovat samaa oiretta. Siis alhainen verenpaine aiheuttaa noita ja verenpaine laskee raskauden puolessa välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja sunniee:ei mulla esikoisesta näin laskenut, kun nyt on 42/91
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko juonut riittävästi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sunniee:ei mulla esikoisesta näin laskenut, kun nyt on 42/91
siis täh? korkee alapaine ja törkeen matala yläpaine??