M
mammeli777
Vieras
Mulla rv 13 ja kauhea väsymys, uupumus, päänsärky, niskajumi, lihassäryt, ajoittainen pahoinvointi (muuten ei oo tässä raskaudessa ollut) , kutina, kuiva iho, hengenahdistus, oudot unet, huimaus, lihasheikkous, lämpöily... Jne! Huh muidenkin kojemuksia haluisin kuulla! 