Mitä oireita teillä muilla raskaanaolevilla helteessä ym?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammeli777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammeli777

Vieras
Mulla rv 13 ja kauhea väsymys, uupumus, päänsärky, niskajumi, lihassäryt, ajoittainen pahoinvointi (muuten ei oo tässä raskaudessa ollut) , kutina, kuiva iho, hengenahdistus, oudot unet, huimaus, lihasheikkous, lämpöily... Jne! Huh muidenkin kojemuksia haluisin kuulla! :)

No ei mulla mitää sellasta ollu mitä ei raskaana ollessa muutenkaan. Olo tosin oli paljon tukalampi sen sisäsen patterin kanssa kun ilman. Aurinkoa ei kestäny sitäkää mitä normaalisti, joka ei paljoa ole sekään.

Rv 39+ eikä mitään kummempaa oiretta. Turvotusta ollut tänään vähän, mut itse tilasin sen eilen syömällä silliä :D Mä siedän lämmintä ilmaa muutenkin kyllä hyvin. Olo ollut just sopiva.
Synnärille mielin jo kovasti, mutta ihan muista syistä.

voi teitä onnekkaita!itellä rv 30 menossa ja kyllä tekisin melkein mitä tahansa että sais vähän viilennystä.pakko lähteä kävelemään kauppaa ja ostamaan se tuuletin!

Rv 29 ja turvotuksia on ollut oikein kuumalla ilmalla, lähinnä sormissa ja jaloissa :) muuten pientä väsymystä lukuunottamatta oikein hyvä olo. Pitää vaan muistaa juoda paljon ja syödä myös vaikkei niin mieli tekisikään. (mä oon ainakin saanut pakottaa itseni syömään varsinkin tällä viikolla kun on ollut super kuuma..)

Just tänään latas ihan ehdan migreenin. Kiva yrittää sitä parannella ku järkyttävän kuuma ja painostava ilma ja oksennus lentää.

Peruspäivänä on ihan vaan nuutunutta oloa ja päänsärkyä kun ei vaan kokoaikaa jaksais olla juomassa.

Sääret on tosi kuivat. Koskaan ennen ei oo ollu näin kuivat, joten veikkaan että raskaudella on osansa asiassa. Hengästyn ja henkeä rupeaa ahistaan tosi herkästi. Ootan nyt kolmatta, ja kun toista ootin, olin viimesilläni raskaana kun kauheat helteet kesti yli kuukauden. Sillon ei ollu mitään ongelmaa.

Mulla kertyy tisseihin ihme nesteturvotusta, ärsyttävää :D Muuten ei turvota, kipuja on ollu jonku verran raskausaikana lonkissa ja nivusissa, mutta ne on vähä helpottanu kun kohtu on pumpsahtanu ylemmäs, Kun ei kovin touhota, niin olo on hyvä :) Öisin on kuuma, mutta tuuletin auttaa ja avonainen ikkuna, jos myöhemmin kesällä oikein kuuma tulee, niin ilmalämpöpumppu.

Rv jotain 26-28 ja olo on kyllä hyvä.
Turvotusta jonkin verran ja jumalaton maha mutta ihan samalla lailla on jaksanut touhuta kun ennenkin. Pirun kuuma on sisällä ja ulkona ja suihkussa saa käydä pari kertaa päivässä mutta niinkai sitä kävisi muutenkin.

Enemmän mua häiritsee mun yliherkkyys auringolle ja se etten pidä kesästä.

RV26 ja ihme kyllä suonikohjut toisessa jalassa ainut oire joka siis tuli näiden helteiden myötä. Jano ja kuuma nyt varmaan olis muutenkin :)
Mitään paikkaa ei kolota ja väsy on taaksejäänyttä... saa nähdä sitten elokuun helteillä jos niitä tulee.

Yhteistyössä