Mihin mä voin soittaa jos mä tartten nyt heti tänne mun luokse? En huomenna enkä tammikuussa!

Alkuperäinen kirjoittaja Friidu:
Ja sanot siellä ettet jaksa enään. Niin mäkin tein. Lapset jäi miehelle ja olin itse jonkun viikon lepäämässä, sain lääkityksen ja terapiaa. Kukaan ei vienyt lapsia pois. Ja nyt elämä on paljon helpompaa. Heti päivystykseen vaan.
näin juuri....pääasia, että saa apua!
miten muuten pienemmissä kunnissa on tuo lastensuojelun päivystys järjestetty?

uppista
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kuule, kyllä sä selviät. Soitat nyt sinne kriisipuhelimeen , niillä on kans ajanvarausaikoja että pääsee juttelemaan.
HALOOTA, soita tonne! Ne voi mys järjestää muuta apua + sieltä voi joku tulla jutteleen sun kanssasi vaikka heti tänään.
Tajuan toki ettet ole itteesi köyteen nyt laittamassa, mutta kaukana nuo sun ajatukset siitä ei ole.
NYT hommiin nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan tosi, jos toinen tarvii apua niin pitääkö sun tulla siihen pelottelemaan lasten pois otoilla? Mee ittees!
mähän sanoin mistä saa apua... ja kerroin toki ettei saa nyt välttämättä sellaista apua tänään millaisesta on puhunut palstalla tarvitsevansa...

???
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
siis ei jaka pestä lapsen pyllyä ku istuu lattialla ja kirjoittaa tänne palstalle...no huooooh,kannattaa joo rokotuttaa lapset että voi kärsiä..
Häh?
ni mitä..muksu on kipee ja äiti ei jaksa muuta ku palstailla ja istua lattialla,ei voi hyvää päivää sanon mä.

vieras
Mä jouduin m1:llä suljetulle kuukaudeksi, sairaalassa olinkin puolvuotta. En pystynyt hoitamaan lapsia saati sitten kotia. Kukaan ei puhunutkaan lasten huostaanotosta, vaan meille kotia hommattiin kodinhoitaja, ja osastolla vakuutettiin jatkuvasti että mä olen se paras äiti lapsilleni. Että näinkin voi mennä asiat

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tehdäänkä sama jos avun tarvitsija onkin isä? Arvioidaanko kykeneekö äiti huolehtimaan lapsista?
tehdään, tiedän palstalaisen jolta lapset huostaanotettiin kun isä piti viedä putkaan mutta kun arvioitiin ettei ole se äitikään kykenevä lapsista huolehtimaan =)
No jumalauta jotain rajaa!

Eipä meillä ainakaan mitään välitarkastuksia tehty, onko yhtäkkiä menettänyt kykynsä huolehtia omista lapsistaan jos puoliso joutuu sairaalahoitoon vähäksi aikaa.... :eek:

Tottahan nyt ihminen omien lastensa kanssa on, eri asia jos on joku lastensuojelutapaus kyseessä eikä aikuisen sairaus.

uppista
Alkuperäinen kirjoittaja uppista:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kuule, kyllä sä selviät. Soitat nyt sinne kriisipuhelimeen , niillä on kans ajanvarausaikoja että pääsee juttelemaan.
HALOOTA, soita tonne! Ne voi mys järjestää muuta apua + sieltä voi joku tulla jutteleen sun kanssasi vaikka heti tänään.
Tajuan toki ettet ole itteesi köyteen nyt laittamassa, mutta kaukana nuo sun ajatukset siitä ei ole.
NYT hommiin nainen!
http://www.mielenterveysseura.fi/tukea_ja_apua

Sara
siis ei jaka pestä lapsen pyllyä ku istuu lattialla ja kirjoittaa tänne palstalle...no huooooh,kannattaa joo rokotuttaa lapset että voi kärsiä..
Häh?
ni mitä..muksu on kipee ja äiti ei jaksa muuta ku palstailla ja istua lattialla,ei voi hyvää päivää sanon mä.
Miten se rokotus siihen liittyi? Ja mikä sä oot arvostelemaan toisten jaksamista ja elämän tilannetta?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan tosi, jos toinen tarvii apua niin pitääkö sun tulla siihen pelottelemaan lasten pois otoilla? Mee ittees!
mähän sanoin mistä saa apua... ja kerroin toki ettei saa nyt välttämättä sellaista apua tänään millaisesta on puhunut palstalla tarvitsevansa...
Sä sanoit mistä saa apua ja päälle pelottelit suurinpiirtein ettei sitä kantsi hakea, ku lapset voidaan viedä ynnä muuta sontaa.

voimahali
Alkuperäinen kirjoittaja Joojoo:
Kuka tänne tulee uliseen kun on paha ollo, haluaa apua. Kyllä sitä apua osaa itsekkin hakea, jollain tapaa osottaa jollekkin lähimmäiselleen.
EI KAIKILLA OLE NIITÄ LÄHIMMÄISIÄ JUMALAUTA! JOS ET OLE OLLUT MASENTUNUT NIIN SUUS KII. Itse olin joskus ja ainoa paikka jossa uskalsin / oli energiaa edes yrittää hakea apua oli tällaiset palstat.

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
No jumalauta jotain rajaa!

Eipä meillä ainakaan mitään välitarkastuksia tehty, onko yhtäkkiä menettänyt kykynsä huolehtia omista lapsistaan jos puoliso joutuu sairaalahoitoon vähäksi aikaa.... :eek:

Tottahan nyt ihminen omien lastensa kanssa on, eri asia jos on joku lastensuojelutapaus kyseessä eikä aikuisen sairaus.
Jumala ei nyt auta.
Miksi tilanne on tuohon pisteeseen mennyt ettei äiti jaksa jos kerta taloudessa asuu myös isä, herää kyllä epäilys kykeneekö tosiaan omia lapsiaan kattomaan kun tilanne nyt on mikä on!!!

vieras
Nadia on useasti ja avoimesti kertonut ongelmistaan täällä. Soita Nadia sosiaalipäivystykseen. Ja ihmettelen, miksi käytte fjongan kimppuun. Toki sosiaaliviranomaiset vievät lapset hetkeksi turvaan, jos ilmenee, että äiti ei ole kykenevä huolehtimaan lapsistaan sillä hetkellä JA lasten isäkään ei siihen kykene. Jos isä on kunnollinen jne. ei lapsia tietenkään viedä. Nadia, soita apua, olen huomannut täällä palstalla, että sinulla paha olo. Hae rohkeasti apua.

???
Häh?
Miten se rokotus siihen liittyi? Ja mikä sä oot arvostelemaan toisten jaksamista ja elämän tilannetta?
en mä mitää oo arvostellu,en vaa käsitä näitä valittajia...ku ne jaksa...mitäs oot hommannu muksun tai pari jos ei jaksa.pitää osata kantaa vastuunsa.myös kun on niitä huonoja päiviä.

Yhteistyössä