MIHIN LAPSET HOITOON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
MOI!
Mulla olis sellainen ongelma johon toivon muilta vähä apua jos teillä on kokemuksia samasta asiasta ja muutenki. Eli syksyllä pitäis mennä töihin ja nyt oon sitten miettiny pääni puhki, että mihin haluaisin lapset hoitoon. Mulla on kolme lasta tyttö 1/01 ja pojat 5/03 ja 11/04. Vanhin on ollut aikaisemmin n.5kk ryhmiksessä hoidossa ja tykkäs olla sielä ja mun mielestä oli kans hyvä paikka, sinne periaattees lapset haluaisin mutta ongelma on ku siel on kaikki aika pieniä niin tyttö olis sitte tavallaan yksin, ja neuvolas ku käytiin niin suositeltiin päiväkotia just sen takia ku sitte olis saman ikäsiä kavereita.
No oon toki jo miettiny mihin päiväkotiin sitte hakisin mutta sitte on sellainen ongelma, että sielä noi kaks vanhinta pääsis samalle osastolle ja nuorin joutuis eri ryhmään, mua jotenki se häirittee. Toinen vaihtoehto olis sitten se, että noi pojat menis sinne ryhmikseen ja tyttö päiväkotiin. En tiedä mikä olis hyvä joten toivottavasti joku jotain kertoisi toivottomalle :\|

En oikein haluaisi perhepäivähoitoon ku en tällä alueella missä asutaan niin tiedä millaisia hoitajia on. Ja toiseksi, muutamia tuttuja on hoitajana niin valittavat hoitoajoista ja haukkuvat lapsia. En tokikaan väitä että kaikki sitä tekisivät ja jos asuttais eri paikkakunnalla niin luultavasti se olisi ykköspaikka koska sielä tietäisin hoitajista enemmän.

suosittelen tytölle päiväkotia jos oot aatellu laittaa myös eskariin ni sit ei oo perus päikkäri touhut ihan uutta ko pitäis erskari touhuihinki keskittyä... pienemmille suosittelen ryhmistä tai pph:ta.... jos samassa päiväkodissa ryhmät kuitenkin siis ni ovat tekemisissä kekenään vaikka lapset sijoitettaisiinki eri ryhmiin.... tietty miten itte tykkäät....

Yhteistyössä